Mijn twee kleinere ( Stief) Zusjes zijn in september uitgerekend Ik ben zelf in oktober uitgerekend en jawel 4 dagen na mij is mijn Oudere ( Stief ) Zus uitgerekend... Wauw... Hopelijk gaat het bij alle 4 goed...
Wat leuk voor jullie! Daar hebben de kindjes straks ook wat aan ik hoop dat alles goed gaat met alle 4.
jaah idd,,, Hoop ik ook... De rest heeft het al bekend gemaakt naar ouders toe.. ik wil wachten tot de echo... maar dit maakt het niet makkelijker haha
Jazeker! Er zijn er ook al 4.... dus dat word zeker een drukke boel oudste is 3,5 jongste 2... ( Niet allemaal van 1 zus hoor ) haha
Leuk, gefeliciteerd! Wel grappig inderdaad...Zo hebben de uks ook nog wat aan elkaar als ze straks wat ouder zijn!
Gefeliciteerd, super leuk is dat he.. Mijn zusje, schoonzusje en ik zijn ook alledrie zwanger.. tussen de eerst en de laatste zitten ongeveer 6 weken.. wordt hier dus ook een drukke boel.
Zo leuk! Hier ook ongeveer hetzelfde, schoonzus is 24 weken en nichtje is 15 weken dus scheelt ook niet veel hier (zal toch bijna denken dat ik ze heb aangestoken)
Haha toevallig he. Ja druk straks met verjaardag, als het maar niet op dezelfde dag is, ik ong 21 okt, zij 25 Haha. Moeilijk om geheim te houden... Hopelijk blijft alles goed gaan
Dat is wel speciaal ja! Kunnen jullie straks ook gezellig samen babywinkels afstruinen en keuvelen^^. Lijkt mij in ieder geval heel leuk om bijna gelijk samen met iemand anders zwanger te zijn! Geniet ervan
Wat leuk! Mijn schoonzusje is 31 januari bevallen van haar tweede en ik ben in september uitgerekend, wij waren al helemaal blij dat er maar 10 maanden tussen zit haha, maar bij jullie is het helemaal leuk