Hallo even een vraagje... Ik heb een breuk(je) in mijn buikvlies bovenin mijn buik... Ik ben nu 20 en halve week zwanger en begin al wat last te ondervinden van de breuk... Nu krijg ik met 38 en halve week een keizersnee... Keizersnee is zeker... tijd nog niet... In hoeverre telt een breuk(je) mee bij wanneer het kindje gehaald gaat worden? Kan iemand van jullie me hier meer over vertellen? Liefs, Wishgirl
Hoi wishgirl, Het breukje heeft geen invloed op de keizersnede aangezien deze laag in je onderbuik plaats vind. Imke
Nee dat snap ik.... Maar ik bedoelde eigenlijk: Is het moment van halen van invloed... Dus als ik veel last heb van de breuk... kan het dan zijn dat ze het kindje eerder halen dan die 38.5 week of kunnen ze me gewoon langer laten doorlopen..? In die zin bedoelde ik of het van invloed zou kunnen zijn... Ik heb het misschien toch niet goed verwoord in mijn eerste vraagstelling... Als dat zo is... sorrie... Wel bedankt voor je antwoord natuurlijk... Ik hoop dat je hier ook een antwoord op hebt
Hoihoi, oh sorry, Ze zullen afhankelijk van jou klachten bepalen wanneer maar zullen wel streven naar zo lang mogelijk Imke
Oooh en Immie... Dank je wel nog voor je antwoorden en je tijd! Super dat jullie hier zo de vragen willen beantwoorden! Is toch voor mensen laagdrempelig! En bij een arts merk je gewoon dat ze minder tijd hebben en het dan nog wel eens kort en bondig willen houden... Super dat dit er is!