Gevoelige oksel bij bv?

Discussion in 'Borstvoeding' started by tjoebie, Mar 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tjoebie

tjoebie Actief lid

Jan 1, 2009
    215
    1
    0
    Rotterdam
    Hallo dames :)

Ik geef mijn dochter borstvoeding en sinds een paar dagen is mijn linkeroksel nogal gevoelig/pijnlijk, voel niet dat er iets opgezet is. Zou dit door de borstvoeding kunnen komen
    Herkennen jullie dit?

Groetjes 8)

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    Heel soms kan ik het wel voelen in mn oksel als ze drinkt, maar pijn doet het niet.
    Is er een kliertje of melkklier opgezet misschien?

3. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    oh, sorrie, je zei al dat er niks opgezet was.

misschien even de dokter vragen anders, als het niet weggaat en je bent bezorgd?

4. tjoebie

tjoebie Actief lid

Jan 1, 2009
    215
    1
    0
    Rotterdam
    Het is niet als ze drinkt, maar kan het ineens voelen als ik mijn arm dichtknijp of deo op doe(roller)
    Hoe kan je voelen of het opgezet is, voel namelijk geen bobbel ofzo.

5. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    Echt geen idee... sorrie...

Hoe je kunt voelen of het opgezet is... vergelijken met de andere kant zou ik doen.

Is het vooral als je borsten vol zijn? Als dat zo is zou ik zeggen dat het met melkklieren te maken heeft.
    Ik voel bij volle borsten altijd duidelijk harde, beetje bobbelige volle melk"bussen" aan de zijkant van mn borsten, en bovenkant. Maar de zijkant zit nog wel een paar cm van mn oksel af, dus ik weet het niet zo goed in jouw geval.

Als ze bij mij drinkt en ik voel het in mn oksel, dan voelt het als een steek, alsof er een spelt in geprikt wordt. Niet heel pijnlijk, maar niet lekker. Ik denk dat dat met zenuwen te maken heeft.

Hoe voelt het bij jou dan? Zenuwpijn, opgezet en gespannen, gekneusd en blauw, branderig? Is het je huid/oppervlakkig of dieper?

6. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hoi , dat zelfde heb ik 2 weken geleden ook gehad (geef ook bv) eerst links en paar dagen later ook rechts....kreeg me arm ook niet meer omhoog getilt :confused: maar huisarts zei dat dit de lymfe klieren waren die opgezet-->
    dit gebeurd wel eens als je lichaam tegen een virus vecht (griepje ofzo) ;)
    normaal is het binnen 1 week weer verdwenen :D
    grtz Ramona

Share This Page