Hallo meiden, Ik ben erg ongerust, ik slaap er 's nachts slecht van. Ik ben nu 4 weken en 6 dagen zwanger. Sinds gisteren heb ik last van licht bruinverlies in mijn broekje, en tijdens toiletbezoek. Kan dit kwaad??????? Verder geen hevige buikpijn.
Misschien een VK bellen om advies? Het kan zoiets simpels als een gesprongen adertje zijn, maar al is het voor je eigen geruststelling.
Vanmorgen de verloskundige gebeld. Volgens de vk hoef ik me geen zorgen te maken, zolang het geen helderrood bloed is. Bruinverlies is oud bloed wat uit de baarmoeder komt door de groei van de kleine. Ik ben redelijk gerust gesteld en ik hoop dat het hierbij blijft. Houd je vast kleintje!!!!!
wat een nare ervaring weet ik uit ervaring, toch is mijn advies probeer positief te zijn... Zie mijn banner. Liefs Catheleine
Ik heb het gehad met de 9e week, bruinverlies. Ik heb toen om een echo gevraagd, meer omdat ik een jaar eerder een miskraam heb gehad...en wat denk je?? niets aan de hand. Wat ik wel weet is dat zwanger zijn een grote onzekere bedoening is, en niemand kan je geruststellen, behalve iedere dag een echo, maar ja dat gaat nu eenmaal niet. Ook het afnemen van zwangerschaps symptomen heb ik nu al meegemaakt, en nog steeds niets aan de hand! succes!