auto waar quinny speedi inpast

Discussion in 'De babyuitzet' started by Supernurse, Aug 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    Hallo allemaal
    Wij zijn op zoek naar een nieuwe auto. Graag zou ik willen weten in welke auto de quinny speedi goed past.
    groetjes Suzanne

2. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Wij hebben een Toyota Corolla Verso : Past uitstekend :)
    (en rijdt ook nog eens heerlijk! Plus hij doet het altijd)

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat wil je, een kleinere auto, een gewone 4/5 deurs auto of een stationcar? Anders ga je toch even dealers af en spiek je overal in de kofferbak, als je iets gevonden hebt wat je mooi vind, dan vraag je of je even mag passen met de kinderwagen?

Wij hebben een stationcar gekocht, onze nissan micra en peugot 206 ingeruild en direct voor kofferbakruimte gegaan omdat je anders toch blijft tobben qua ruimte.

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Wij hebben een Renault megane en een Suzuki Swift en daar past hij allebei in. In de Swift past ie precies en dan is de kofferbak echt vol, in de Megane gaat het makkelijk :).

5. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    we willen graag een grotere auto. We hebben nu een toyota aygo en kunnen hier echt niets in kwijt. Daarnaast willen we graag een auto met 5 deuren, wel zo makkelijk straks met de maxi cosi.
    alvast bedankt voor jullie reacties. Ik ga van de week langs dealers om eens te kijken, soms denk je alleen past makkelijk en dan krijg je die wagen er net niet in. Dit hadden wij met de seat leon, dus vandaag mijn oproep met de vraag welke auto's goed bevallen.
    groetjes

6. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Wij hebben een Renault megane station, past goed, er is zelfs nog ruimte over.

7. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Toyota RAV4, past alles in.

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben een ford focus station en een mutsu transporter kidnerwagen. Zelfs wij hebben ruimte over :)

9. iertje86

iertje86 Actief lid

Jan 19, 2010
    117
    0
    0
    Wij een seat ibiza 5-deurs, zie je iets minder vaak, maar is wat groter. Heb alleen nog niet gekeken of onze quinny erin past, achterbak ligt vol met gereedschap van manlief :p Maar denk dat het geen probleem is

10. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,817
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mijn man heeft een hyundai accent . Relatief goedkope en zuinige auto voor zijn formaat :) . We zijn er nog steeds érg blij mee...

zelf heb ik een suzuki alto (niet het nieuwste model ;) ) en daar past hij ook wel in... zonder wielen, wagenbak op de achterbank etc... dus dat is puzzelen . Prima voor een 2e auto, maar verder niet ;)

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Onze oude renault megane paste ook prima. Zonder dat de wielen er af hoefde. En de reiswieg erbij..
    In de laguna past het ook, maar die auto is ook iets groter..

12. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

In onze Volvo v40 (station) past de mutsy 4rider incl wagenbak, 1 grote koffer, campingbedje en nog wat losse tassen allemaal tegelijk in de kofferbak. Hebben we ontdekt toen we een weekendje weg gingen met 3 maanden oude baby :).

Wij zijn echt dolblij met onze station, die ruimte is echt heel handig met een baby. En straks met 2 kids helemaal denk ik.

Veel plezier met shoppen!

13. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    dank jullie wel allemaal.
    Moet er vast wel uitkomen!!
    groetjes SUzanne

14. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    de kinderwagen paste bij ons ook in de ibiza 3deurs;)

Share This Page