kan ik keizersnee kiezen voor 2 kindje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by ik wil en mama, Sep 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ik wil en mama

Apr 4, 2011
    44
    0
    6
    Female
    Arnhem
    #1 ik wil en mama, Sep 29, 2011
    Last edited: Sep 29, 2011
    Hallo
    ik heb 3 jaar geleden een keizersnee gehad omdat mijn zoontje in een stuit lag, ik mocht zelf de datum uitkiezen dat was wel vreemd om te weten waneer je zou gaan bevallen, ik was goed voorbereid voor mijn gevoel maar de na pijn is me echt tegengevallen, de borstvoeding heb ik niet doorgezet omdat ik t gewoon niet aankon ik kreeg de dagen erna nog pijn stillers en ik was helemaal versuft, eenmaal thuis gekomen kon ik nog niet goed lopen voetje voor voetje , het litteken is wel mooi genezen, nu ben ik zwanger van nr.2 en heb in mijn onderbuik weinig gevoel ik vraag me af of dat normaal is,:(

_waarrom nu heb ik 26 weken en 4 dagen de baby minder voelen bewegen???:(
    _en als ik kan keizersnee kiezen voor 2 kindje:(
    Groetjes SoSo...

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

wil je de volgende keer graag je tekst in zwarte letters typen en met de normale lettergrootte? Dat leest veel prettiger ( en het zijn de regels van het forum!).

Je kunt niet kiezen voor een keizersnede, het is altijd beter om op de gewone manier te bevallen. Je kunt het wel bespreken te zijner tijd, maar reken er niet op!
    Je onderbuik kan minder gevoel hebben, dat klopt, soms zijn er wat zenuwen doorgesneden destijds. Dat is verder niet erg.
    Het geeft niet dat je de baby nu iets minder voelt bewegen. Als de baby meer naar jouw rugzijde toe schopt dan voel je het minder.

Mirjam

3. ik wil en mama

Apr 4, 2011
    44
    0
    6
    Female
    Arnhem
    dank u voor uw reactie

Share This Page