14 maanden en vaste voeding

Discussie in 'Voeding' gestart door chupa, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi,

Nog even nieuwsgierig of er mensen zijn die het volgende herkennen. Had de vraag ook in het bv topic gesteld maar krijg niet erg veel reactie dus misschien staat de vraag hier beter op zn plek:D

Mijn zoontje nu 14 maanden eet niet zo veel vaste voeding, ik zie soms schema's voorbij komen van 2 boterhammen als ontbijt...hier heb ik geluk als het 2 happen zijn
    Hij eet dus maar een hapje hier en een hapje daar maar vult zich nog voornamelijk met bv. In 24u krijgt hij 4 a 5 voedingen.

Ik bied steeds wel aan maar loop er niet om te stressen ofzo, aangezien dat toch weinig zin heeft maar dat neemt niet weg dat ik het vreemd vind.
    Leeftijdsgenootjes die ik ken eten namelijk veel meer:)

Ben dus erg benieuwd of er nog meer kleintjes zo gek op de borst / fles zijn als die van mij? en hoe gaan jullie er mee om?

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hier ook een borstliefhebster. Het heeft een behoorlijk tijdje geduurd eer ze een beetje wilde eten. Wij hebben vanaf 6 maanden aan rapley gedaan en hebben daar gewoon rustig de tijd voor genomen. In het begin wilde ik het ook wel eens vergelijken met kindjes die gevoed worden, maar dat werkt toch echt anders, dat is niet met elkaar te vergelijken.
    Uiteindelijk is het goed gekomen hoor! Ze krijgt nog steeds 3 a 4 keer per etmaal bv, maar eet daarnaast ook meestal wel goed.

Deel Deze Pagina