Ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad met 8wkn en 6dgn. Alles zag er goed uit en het hartje klopte goed. Hoe groot is dan nu nog de kans dat het mis kan gaan? En mijn volgende vraag is: Ik ben de hele dag door misselijk. Heb voorheen nog wel is een dag gehad dat ik het niet had maar nu ben ik echt elke dag de hele dag door misselijk en moe. Ik kom nergens aan toe. Heb afgelopen week ook in de ziektewet gezeten omdat ik me echt te beroerd voelde. Ik hoef dus alleen niet over te geven. Zijn er nog wat huis tuin en keuken middeltjes die ik kan proberen. Eten voor het op staan heeft niet echt veel zin omdat het de hele dag door is. alvast bedankt voor het antwoord. groetjes Joyce
Hoi joyce, GEFELICITEERD! De kans dat het misgaat is niet groot nu het er goed uitzag bij bijna 9 weken het is en blijft spannend! Misselijkheid is heel erg vervelend. Tips: 6 keer per dag kleine beetjes eten ipv 3 maaltijden. niet te gekruid en niet vet. Zorg dat je goed drinkt! Meesta zie je na de 12 weken een stijgende lijn, dus nog even volhouden! Imke