kan je je eisprong ook voelen of niet altijd ? en ik lees op internet dat je het vruchtbaarste bent op de dag van je eipsprong en ik hoor anderen weer zeggen dat je het moet doen voor de dag van je eisprong want op de dag van je eisprong ben je niet meer vruchtbaar zeggen ze is dat zo? en als je vriend rookt moet hij dan stoppen als je zwanger wilt worden rook zelf niet en heb ook nog nooit gerookt en mijn temperatuur was op 19 maart 36,4 en op 20 maart ging die ineens omhoog naar 36,7 en op 21 maart was die ook nog 36,7 en vanmorgen was de weer 36,4 is dit normaal ? kan me eisprong toch niet zijn want dan is die te vroeg want was op 8 maart ongesteld en had een cyclus van 35 dus dan is me NOD toch op 11 april ? en is er ook foliumzuur zonder geur eraan of zijn ze er alleen maar met geur eraan want zoek eentje die niet zo naar vitamine b complex ruikt want die heb ik gebruikt en ging ik van over me nek hoop dat me vragen worden beantwoord Groetjes babygirl
Hoi babygirl, Sommige vrouwen kunnen hun eisprong voelen en sommige niet. Jebent het meest vruchtbaar rond de eisprong dus ervoor en erna. Roken beinvloed het zaad van je vriend maar ook jou eicellen want je rookt toch mee ook al rook je neit zelf. Voor zijn gezondheid en voor jullie toekomstige kindje is het goed als hij kan stoppen. Je temperatuur verschilt per dag, tijdens de eisprong verhoogt het altijd een paar tiende. Omdat je een langer cycles hebt zal je eisprong inderdaad ook iets later zijn. Je kan Gravitamon, of zwangerworden innemen maar je kan ook los foliumzuur kopen. Hoop dat je daar niet van over je nek gaat, Groetjes imke