(schijn)zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Loura72, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loura72

Loura72 Nieuw lid

5 jul 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedendag,

Vorige week dinsdag had ik mijn NOD dag. En ik voelde me daarvoor al erg misselijk, heel erg moe, hoofdpijn en duizelig. Ik deed een zwangerschaps-test en het kwam negatief uit.
    Donderdag werd ik ongesteld een zware van 5 dagen lang. (Geen innestelingsbloeding denk ik?) Maar nu heb ik alle zogenoemde (zwangerschaps-symptomen) nog steeds. Mijn vermoeidheid is nu zelfs erger en nu heb ik ook gevoelige borsten en steken in mijn onderbuik. Op en rond mijn ovulatie datum had ik ook seks gehad. Dus ik dacht echt dat ik zwanger was.
    Later deed ik alles af als een gevolg van stress. Maar ik ben alles gaan opzoeken. En zonet las ik over het zeer zeldzame menstruatie tijdens zwangerschap. En dat sommige vrouwen na meerdere NOD dagen pas positief testen.
    En ik las ook wat over een schijnzwangerschap..

Ik ben zo erg in de war hiervan. Ik ben bang dat ik gek word. :(
    Wat kan er aan de hand zijn?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Zolang jou test negatief is denk ik niet aan een zwangerschap maar eerder aan schijnzwanger.
    Als ik het zo hoor heb je een gewone menstruatie gehad.

Test voor jezelf nogmaals is deze negatief dan mag je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent.
    En houdt jou lichaam je echt voor de gek.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina