Hi Allemaal, Ik heb vanmorgen getest met Clear Blue maar de test was helaas negatief. Nu heb ik getest op dag 30, maar omdat ik nog in ronde 1 zit (en toen helaas geen eerste echte ongesteldheid heb afgewacht) weet ik dus niet exact welke dag ik moet testen... vroeger was ik regelmatig maarja door al die jaren pil gebruik kan dat nu anders zijn en ik weet echt niet meer of ik toen een cyclus had van 28/29 of 30 dagen. hoeveel kans heb ik nog als de 1e test negatief was vandaag dag 30? En stel ik word niet ongesteld (door wellicht de ontpillingsfase) is er dan wel een eisprong? of moet ik net zolang wachten tot ik ongesteld word en heb ik pas daarna weer een kans? Ik hoop dat jullie wat advies hebben! dank je wel!
Hoi Dora, Als ik jou was zou ik nog even afwachten, ik denk dat je nog aan t ontpillen bent en dan kan het wel ns ff duren voor je ongi wordt (bij mij 1e cyclus 14 dagen, 2e cyclus 35 dagen, 3e cyclus 38 dagen) en dan mag ik nog niet klagen geloof ik, want het kan veel gekker... Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt, maanden wachten lijkt me nl helemaal niks.. Of dat je zwanger bent natuurlijk, dat zou nog beter zijn... Gr. Jorietje
het kan zijn dat je cyclus nog op gang moet komen maar misscien ben je wel gewoon zwanger en heb je te vroeg getest! mijn 1e cyclus was 37 en m'n 2e was 33 en m'n 3e is ? we wachten nog ff af! succes meid en test over 'n paar dagen nog eens
Hoi Dora, Ik zat vorige week met hetzelfde probleem, ik had maandag 1 mei mijn NOD maar werd maar niet ongesteld. Vrijdag toch maar getest en dus negatief, balen en ik voelde me enorm opgeblazen dus wilde ontzettend graag ongi worden en ja hoor zaterdag kreeg ik buikpijn en krampen en toen kwam het goed los, vandaag de laatste dagf denk ik. Dus al met al kwam ik op 33 dagen maar je zult toch echt op je 1e natuurlijke menstruatie moeten wachten, ik weet en begrijp hoe je je voelt. Suc-6! Liefs Miranda
Ook even een vraagje als je wel gewoon ongi ben geworden de eerste keer na de pil is je cyclus dan in orde en kun je er dan vanuit gaan dat je vanaf dat moment kansen hebt?? werd ongi eerste keer na stoppen na 28 dagen! groetjes lorfiedal
Zijn er ook mensen die na het stoppen van de pil verandering in de hoeveelheid menstruatie hebben? toen ik gestopt was had ik gewoon overstromingen veel doorlekken ik moet nu echt om de 1,5 a 2 uur verschonen dat had ik met de pil echt niet Is dit herkenbaar :
ik had na het stoppen van de pil op 10 april wel direct een pilmenstruatie van 5 dagen... en nu zit ik dus op dag 30... durf niet meer te testen, zal wel niets zijn, dus tis 't wachten op mijn eerste officiele Ben toch heel trots op al deze mensen hier met al die testen die we doen. Ik had vanmorgen toch een stille hoop en je bent toch erg teleurgesteld (al weet je ergens beter) dat het negatief is... x
denk dat je aan het ontpillen ben had namelijk zelf de eerste ronde pas na 46 dagen mijn eerste ingi daarna na 45 dagen en de laatste was na 41 dagen. terwijl ik vroegen (voor de pil) stipt 31 dagen was. liefs Myra
hmm ik word ook meer ongesteld zonder pil ja dat werd met pil eigenlijk steeds minder en is nu full force weer terug
ooh gets..daar zit ik ook niet op te wachten Ik had als tiener ook overstromingen om het zo maar te zeggen.. en moet er niet aan denken dat weer terug te krijgen maarja... het eerst maar krijgen is nu mijn voornaamste doel.......ik zit op dag 31, hoeveel nog te gaan?
Tis allemaal afwachten meid, ik heb na het stoppen met de pil nooit een regelmatige cyclus gehad en nu toch zwanger. En hoeveel dagen je cyclus duurt kan echt varieren mijn langste heeft 45 dagen geduurd maar er zijn meiden hier die ook wel de 60 dagen gehaald hebben voordat ze ongi werden dus je kunt de eerste maanden echt afwachten