Ik maak me ernstige zorgen(en vraag me af of iemand dit al eens meegemaakt heeft) Sinds de Mirena verwijderd is(dec.2005),ben ik aangekomen(en wat ronder in de taille,grotere borsten etc.) Ik ben niet meer gaan snoepen,ben zelfs meer gaan bewegen,maak vaak na het avondeten nog een wandeling doe veel met de fiets enzo...Let echt op mijn voeding en eet veel rauwkost en fruit tussendoor. De menstruaties komen wel netjes om de 28-29 dagen,maar nemen op de 3e dag al weer af Ik was dus eigenlijk van plan eerst af te vallen,maar 2 weken terug kochten we een nieuwe weegschaal(de oude was kapot)en ik ben dus tot mijn schrik aangekomen,ik heb ook een rare buikpijn s'morgens(al een paar dagen nu)en ben misselijk. Van de 2 oudste kinderen was ik binnen 3 maanden zwanger,dus enorm vruchtbaar. Testen zeiden negatief,maarja
Wie weet ben je toch zwanger. Ik weet wel dat als je de pil slikt dat je dan juist zwaarder kan worden, maar niet als je de pil niet meer inneemt... vreemd
Ik ben ook zwaarder ( zeker 7 kg, aan de hand van mijn broeken gemeten) geworden nadat ik met de pil gestopt ben. Ik weet niet of er in jou spiraaltje hormonen zaten.
Ja ik noem mezelf maar een geval apart,aangezien mijn sterilisatie ongedaan is gemaakt...zal je net zien,kan ik wel zwanger worden maar menstrueer ik gewoon 9 maanden door Je leest tegenwoordig zoveel verhalen van vrouwen die er pas met 3,4 of 5 maanden achter kwamen,dat je soms gewoon je eigen lichaam niet meer vertrouwd
Misschien dat sommigen ( helaas) dus toch ook aankomen. Nu moet ik zeggen dat ik me er ook niet toe kan zetten om te lijnen. Ik was in maart weer een poging gestart en toen bleek dat ik zwanger was. Het leek me niet goed om dan te lijnen en ben gestopt.
Oh jij bent ook zo'n gek. Bij de 1e zwangerschap had ik dus al een kinderwagen heel goedkoop van iemand gekregen. Ook had ik prullaria ( nachtlampje, schilderijtje e.d )gekocht.
Ik doe het nu niet meer. Ik vind het de goden verzoeken. ( nou op 1 ding na dan nog die ik nog op moet halen, maar daarna doe ik het echt niet meer)
Nou ik ben dus wel zwanger, maar nu ga ik pas dingen kopen als ik een maand of 7 ben. De uiterste datum dat je alles moet hebben.
Ik bedoel ik ben nu niet zwanger, maar die andere keren wel toen ik iets kocht. En als ik weer zwanger mocht zijn dan koop ik pas bij 7 maanden alles
mijn normale gewicht ligt alijd rond de 58 kilo (met pil) na vorige jaar een hele boel stress en ziekte woog ik aan het einde van de rit nog maar 49 kilo( ook nog met pil) nu is het ondertussen al weer aardig bij gekomen. vorig jaar okt ben ik gestopt met de pil.. toen ging het redelijk hard met aankomen maar dan meer op de o zo benkende vervelende plekken zoals buik en billen.... ik kan wel zeggen dat ik door te stoppen met de pil aangekomen ben.... zo ligt als 49 kilo wil ik nooit meer zijn.... maar hou het wel in de gaten want mij eetlust is wel meer geworden.... groetjes sammie
Mocht je niet zwanger zijn (ik hoop natuurlijk van wel voor je!) en toch graag op een gezonde manier willen afslanken dan kan ik je echt het "dieet" van Sonja Bakker aanraden! ik ben hier nu 3,5 week mee bezig en ben al 4 kilo kwijt! Ik was namelijk ook best wat aangekomen na het stoppen met de pil en voelde me helemaal niet lekker meer in m´n vel zitten. Had eerst zoiets van wat als ik straks zwanger ben dan kan ik toch niet gaan dieeten totdat ik dit "dieet" tegenkwam! Ben nu dus hiermee bezig en het gaat echt perfect! gr.
Ja dat dieet hoor ik idd hele positieve verhalen over,en makkelijk vol te houden ook... Want als ik zeg dat mijn gewicht uit 3 cijfers bestaat weet je denk ik wel hoelaat het is,en op zich is mijn conditie best goed hoor,maar ik voel me er niet echt lekker bij Ik heb zelfs al aan een maagbandje gedacht maar wil het eerst zelf proberen(25 kilo er af,en al zal ik er een jaar over doen so what )
Ik heb mijn mirena in okt 2005 laten verwijderen maar kan toch niet echt zeggen dat ik zwaarder geworden ben. Ook niet in mijn taille of borsten (die laatste zijn niet zo groot dus dna had ik dat echt wel gemerkt ) Maar misschien moet jee bloedtest laten doen bij de huisarts voor ale zekerheid. Ben je in ieder geval van de twijfels af!
Ik heb vandaag ook Sonja Bakker aangeschaft. Ik ben tijdens het slikken van anti depresiva veel aangekomen. Ik wil gewoon het patroon aanpassen, ik zie wel hoeveel er af gaat.. groetjes