Nou mijn titel zegt het al! Ik zoek de ideale fles voor drinken zoals water, thee en diksap! Ik gebruik de avant flessen voor melk, maar als ik daar speen 1 op doe, dan druppeld het er zo uit! En een antilek beker, die snapt tijn nog niet, hij krijgt het er niet uit! Zoek dus eigenlijk gewoon een fles die je de hele dag mee kan schouwen, zonder 100 verschillende spenen etc. wie o wie heeft DE tip? kus miek
Voor alles wat geen melk is nooit een fles gebruikt, maar alleen maar een beker. Flessen moeten ze toch tussen de 9-12 afleren, dus waarom zo laat er nog mee beginnen, laat ze de fles met melk associeren, en ander drinken met een beker. Antilek betekende bij ons: antidrink, dus ik deed water en zo in een gewone beker, die ik tegen de lipjes hield zodat ze eruit konden drinken. Later dronken ze ook goed uit rietjesbekers en met bidondopjes.
youame heeft zo'n fles maar ze der had doorheen kan doen hier is ie ideaal dirksmama ff over dat ze zo snel uit een beker moeten drinken je hebt wel gelijk alleen gaat dat hier nog niet omdat youame een schisis heeft
ik heb zo een fles waar hij zijn handjes doorheen kan doen gekocht! En geprobeerd en ja hoor, hij nam een paar slokken! Heb bij de prenatal gevraagt voor een fles die niet leegloopt hahaha, maar dan kom je ind. bij antielek, maar die wil ik niet! Dirksmama, je heb natuurlijk gelijk, maar Tijn is al 3 weken ziek, en eet/drinkt veel te weinig, en dan wil ik een oplossing waarmee het drinken goed gaat, en niet hoeven te vogelen met een "normale" beker! En ind. antil is antidrink, hij drinkt echt niet dan! thx voor de reacties! kus miek
haha nee ze drinkt niet meer uit de haberman (gelukkig) we maken nu een gaatje wat groter dan hoeft ze alleen maar te drukken dan komt er wat uit maar ze begint nu door te krijgen hoe ze moet zuigen