gestopt met pil maar nog steeds bloedverlies.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Althea, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Althea

Althea Lid

10 jul 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds 24 december gestopt met de pil. Kreeg een ontrekkingsbloeding. Maar nu heb ik nog steeds bloedverlies. En dat bloedverlies varieert per dag. Ene dag 3 maandverband vol en andere dag 2 inlegkruisjes en weer een andere dag maar 1 inlegkruisje en dan weer een dag met 2 maandverband vol.

Herkend iemand dit? Ik vind het heel vervelend omdat ik niet weet hoe ik de cyclus moet tellen nu. Voel ook absoluut geen krampen of pijn. Waardoor ik niet kan zeggen dit is nog steeds van de ontrekkingsbloeding.

Hopelijk weet iemand hier iets over en me kan helpen Hoe ik nu de cyclus moet rekenen.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het klinkt bij niet gek in de oren, je begint je cyclus te tellen vanaf je VOLGENDE menstruatie, dan weet je wat je cyclus is namelijk.

3. Althea

Althea Lid

10 jul 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankje. Hopelijk heb ik snel mijn eigen cyclus weer. :)

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

En dan kan het zelfs nog niet te berekenen zijn ;)
    Het is mogelijk dat je nog niet gelijk een regelmatige cyclus hebt

5. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Drie weken vloeien vind ik wel veel. Is dat normaal bij stoppen met de pil? Anders zou ik even naar de ha gaan...

6. Althea

Althea Lid

10 jul 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bloeden is wel over gelukkig maar daarna weer rare dingen in mijn lichaam. Eerst slijm afscheiding doorzichtig en daarna lotion/melk achting daarna weer doorzichtig slijm niet dikke afscheiding en dan geen afscheiding en nu vandaag ineens opgezwollen schaamlippen en even jeuk gehad wat maar halfuur duurde. Wel nog opgezwollen schaamlippen maar had al paar dagen gevoel dat het leek alsof er een tampon in zat. :(

Ook steeds duizelig, slapeloosheid, rare steekjes in de buurt van mijn heup eerst rechts en dan links. Zwaar gevoel in onderbuik terwijl ik nog niet ongesteld moet worden.

Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Dat zou te snel zijn na de pil en van voorvocht lijkt me niet dat je daar zwanger van kan worden tenminste dat heb ik gelezen op Internet van de nvsh. Mijn man en ik vrijen gewoon wanneer we zin hebben en vooral op momenten dat hij moe is of wat gedronken heeft op een gezellige avond dus dat het echte klaarkomen niet echt aan de orde is. Wel heeft hij altijd vrij veel voorvocht. Maar de kans is zo klein dat ik er niet echt in geloof. Dan had ik ook misselijk of pijnlijke borsten moeten hebben maar dat heb ik juist niet. ;) ik wijt het aan het ontpillen mijn man denkt dat er best kans is dat ik zwanger ben. Maar ik vind dat te voorbarig om te denken. Zijn weinig vrouwen die gezegend zijn met direct zwanger na het stoppen met de pil.

7. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Je bent toch zeker dat je niet per ongeluk een tampon bent vergeten?

8. Althea

Althea Lid

10 jul 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat heb ik meerdere malen gecheckt maar geen tampon te bekennen al heb ik wel dat gevoel. Nu ook weer zo een gevoel best vreemd.

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113

Wel naïef.. Je kunt van voorvocht wel zwanger raken. De kans is klein maar niet uitgesloten. En ja je kunt meteen na t stoppen met de pil zwanger raken. En je hoeft niet meteen typische zwangerschapsklachten te hebben.. Het kan dus wel of het zo is weet je enkel door een test te doen..

10. Althea

Althea Lid

10 jul 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou weer veel afscheiding. Lotion achting niet echt wit maar ook niet echt geel ertussen in. Ruikt ook niet. Tampon gevoel is nu minder (zo goed als weg).

Kijk vrijdag wel even hoe het dan nog is en dan restje wagen maar lijkt me zo een kleine kans dat ik niet echt de verwachting heb erin dat het raak is.

Deel Deze Pagina