Dit ga je niet menen...

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Aug 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    het is rotweer. Hier wel, ik woon niet in het Zuiden:). Dus wat kan er beter, dan de trap schilderen? Ik heb in Maart de trap al geschilderd en gekit, maar wist ik veel dat ik die kit ook weer moest verven omdat er anders zwarte pluisen op gaan wonen. Dus, ik ben deze hele week toch alleen, ik gisteren naar de Gamma, freakin 1,50 parkeergeld betalen daar, na een hele rondleiding in de Gamma (aangezien diegene ook de verf niet kon vinden) toch gevonden, , kit halen en aan de slag. Gisteren alles opnieuw gekit, best nog veel werk. Vandaag schilderen. Hopen dat de tredes mooier worden en dat de voetsporen van de vorige keer eraf gaan aangezien mijn meneer zo handig was gewoon naar boven te lopen op zijn sokken en op een zeiknatte trap :')

Ik heb toen de traptredes die beschadigd waren weer opnieuw geschilderd. Nu ben ik aan het schilderen, om en om, en eindelijk klaar. Hoef express niet meer naar boven toe. Zit ik op de bank, denk ik: oh mn was ff opvouwen kan ik wel doen. En jullie voelen hem al aankomen... loop ik de gang in, wil de trap op stappen, en NET op het laatste moment denk ik: OEEEEEEH, bijna witte teentjes en de trap een voetafdruk rijker. Net op tijd, booooh. Dus ik om en om naar boven, en om en om weer naar beneden als een of andere halve hout hertje met gebroken beentjes.Dus ik ga weer zo beetje op de bank zitten enzo, beetje naar buiten kijken enzo, naar de regen. Half uur later, ik denk Hey....wil ik naar boven om nieuwe was in machine te doen, en wat denk je?

Loop ik g**(**&^&*))^JHGD* domme de trap op. Alles onder de zwarte pluizenbolletjes van mn sokken, 2 tredes:( 2!! HOE de FUCK kan ik dat vergeten, echt zo dom? zo vreselijk DOM. Nu zit ik met 2 tredes met een zwarte maat 39 erop met pluizen. Mn trap is harig ipv glad :( De tredes voelen als een 3 dagen omgeschoren been ipv een glad huidje:( Nu moet ik weer wachten tot het droog is en het weer schuren en schilderen :( Kan mezelf wel doodslaan..

Hebben jullie ook wel eens iets gehad dat je dacht: Jezes wat DOM van mezelf?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hahahaha oh zo ging ik ook echt keer op de net geschilderde drempels staan.

Hang anders een bordje op voor jezelf haha.

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    UH JA!
    Wil net n klein raampje openzetten omdat t hier zoo benauwd is.
    Wist dat er een schroefje eruit stak.. dus dacht nog : even voorzichtig doen..
    nu zit ik op de bank met een gaatje in mn handpalm.. zucht

4. chocotof

chocotof Bekend lid

Dec 28, 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Hahahha!! Sorry, ik moet echt ff hardop lachen hier.. Zou mij ook kunnen gebeuren.. Maar serieus devilschase... Oelewapper!!!;)

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Haha dat is balen maar wel een beetje lachwekkend.

6. Aviya

Aviya Niet meer actief

Mjah, heb hetzelfde gehad, kreeg nog de waarschuwing niet naar boven is nat (zolder) neeuh doet eigenwijs, loopt een uur later heerlijk naar boven.

Dus jah komt bekend voor ;)

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    Hahhahahahaha sorry hoor maar moet er heel hard om lachen...

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Balen!! 3x is scheepsrecht toch ;).... Dus nog 1x schuren en lakken.. Gelukkig zijn het maar 2 tredens, zo kun je ook nog denken :p

9. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben wij ook gehad, trap net geschilderd van boven naar onder. Prachtig strak..... toen dachten we aan de kat......(te laat) Hij was al boven en liep toen weer naar beneden:$

Vreselijk balen toen;)

10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,170
    10,680
    113
    Sorry Maar moet hier toch ook wel om lachen :)
    En dit soort acties is precies waarom mijn man me niet in de buurt wil hebben als er geklust moet worden!

11. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    oeps...

12. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    De auto eens flink aan het oppoetsen van binnen. Kind huilt dus ff naar binnen. Zie ik ineens dat het keihard regent. Snel naar buiten om de stofzuiger van een verdrinkingsdood te redden en lekker met de kids voor de tv genesteld.

Toch jammer dat ik alle deuren en dakraam van de auto open heb laten staan....zucht

13. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hier staat de trap ook in de verf en dat heeft al aardig wat bijna-momentjes opgeleverd :D

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    3 weken geleden... trots aan vriendje de net geschilderde muur op de overloop laten zien (kostte wat energie) Staan we nog wat te kletsen ga ik er tegenaan hangen *zucht*

15. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hahaha, je kan het ook zo leuk neerzetten. Had ook mij kunnen gebeuren hoor.

16. happy27

happy27 Bekend lid

Apr 21, 2006
    612
    0
    0
    Hahaha geweldig! Lig in een deuk
    Gelukkig maar twee tredes

Lizzy ooohhh haha ook leuke actie

17. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,146
    0
    0
    NULL
    Hahaha, das wel heeel dom :) sorry!

Maar goed ik heb ooit ook zoiets mee gemaakt.
    Wij hadden ook de trap geschilderd, alleen alle treden tegelijk. Manlief had ladder buiten neergezet..
    S avonds een verjaardag en ik zal ook wel even heel stoer uit het raam klimmen.NOT!!! Ik de schijterd durfde ECHT niet!!
    Ik heb mijn man verplicht om om de trede iets te leggen totdat ik naar beneden kon :) haha, het was de bedoeling dat de trap wit bleef, maar door mijn actie hebben we er halve manen opgeplakt! Staat ook leuk ;)

18. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ja hoor!

Exact hetzelfde. Mijn treden hebben ook een maatje 38 staan! Heb alleen nog geen "tijd" gehad het over te doen.

Share This Page