het is rotweer. Hier wel, ik woon niet in het Zuiden. Dus wat kan er beter, dan de trap schilderen? Ik heb in Maart de trap al geschilderd en gekit, maar wist ik veel dat ik die kit ook weer moest verven omdat er anders zwarte pluisen op gaan wonen. Dus, ik ben deze hele week toch alleen, ik gisteren naar de Gamma, freakin 1,50 parkeergeld betalen daar, na een hele rondleiding in de Gamma (aangezien diegene ook de verf niet kon vinden) toch gevonden, , kit halen en aan de slag. Gisteren alles opnieuw gekit, best nog veel werk. Vandaag schilderen. Hopen dat de tredes mooier worden en dat de voetsporen van de vorige keer eraf gaan aangezien mijn meneer zo handig was gewoon naar boven te lopen op zijn sokken en op een zeiknatte trap :') Ik heb toen de traptredes die beschadigd waren weer opnieuw geschilderd. Nu ben ik aan het schilderen, om en om, en eindelijk klaar. Hoef express niet meer naar boven toe. Zit ik op de bank, denk ik: oh mn was ff opvouwen kan ik wel doen. En jullie voelen hem al aankomen... loop ik de gang in, wil de trap op stappen, en NET op het laatste moment denk ik: OEEEEEEH, bijna witte teentjes en de trap een voetafdruk rijker. Net op tijd, booooh. Dus ik om en om naar boven, en om en om weer naar beneden als een of andere halve hout hertje met gebroken beentjes.Dus ik ga weer zo beetje op de bank zitten enzo, beetje naar buiten kijken enzo, naar de regen. Half uur later, ik denk Hey....wil ik naar boven om nieuwe was in machine te doen, en wat denk je? Loop ik g**(**&^&*))^JHGD* domme de trap op. Alles onder de zwarte pluizenbolletjes van mn sokken, 2 tredes 2!! HOE de FUCK kan ik dat vergeten, echt zo dom? zo vreselijk DOM. Nu zit ik met 2 tredes met een zwarte maat 39 erop met pluizen. Mn trap is harig ipv glad De tredes voelen als een 3 dagen omgeschoren been ipv een glad huidje Nu moet ik weer wachten tot het droog is en het weer schuren en schilderen Kan mezelf wel doodslaan.. Hebben jullie ook wel eens iets gehad dat je dacht: Jezes wat DOM van mezelf?
Hahahaha oh zo ging ik ook echt keer op de net geschilderde drempels staan. Hang anders een bordje op voor jezelf haha.
UH JA! Wil net n klein raampje openzetten omdat t hier zoo benauwd is. Wist dat er een schroefje eruit stak.. dus dacht nog : even voorzichtig doen.. nu zit ik op de bank met een gaatje in mn handpalm.. zucht
Hahahha!! Sorry, ik moet echt ff hardop lachen hier.. Zou mij ook kunnen gebeuren.. Maar serieus devilschase... Oelewapper!!!
Mjah, heb hetzelfde gehad, kreeg nog de waarschuwing niet naar boven is nat (zolder) neeuh doet eigenwijs, loopt een uur later heerlijk naar boven. Dus jah komt bekend voor
Balen!! 3x is scheepsrecht toch .... Dus nog 1x schuren en lakken.. Gelukkig zijn het maar 2 tredens, zo kun je ook nog denken
Hebben wij ook gehad, trap net geschilderd van boven naar onder. Prachtig strak..... toen dachten we aan de kat......(te laat) Hij was al boven en liep toen weer naar beneden Vreselijk balen toen
Sorry Maar moet hier toch ook wel om lachen En dit soort acties is precies waarom mijn man me niet in de buurt wil hebben als er geklust moet worden!
De auto eens flink aan het oppoetsen van binnen. Kind huilt dus ff naar binnen. Zie ik ineens dat het keihard regent. Snel naar buiten om de stofzuiger van een verdrinkingsdood te redden en lekker met de kids voor de tv genesteld. Toch jammer dat ik alle deuren en dakraam van de auto open heb laten staan....zucht
3 weken geleden... trots aan vriendje de net geschilderde muur op de overloop laten zien (kostte wat energie) Staan we nog wat te kletsen ga ik er tegenaan hangen *zucht*
Hahaha, das wel heeel dom sorry! Maar goed ik heb ooit ook zoiets mee gemaakt. Wij hadden ook de trap geschilderd, alleen alle treden tegelijk. Manlief had ladder buiten neergezet.. S avonds een verjaardag en ik zal ook wel even heel stoer uit het raam klimmen.NOT!!! Ik de schijterd durfde ECHT niet!! Ik heb mijn man verplicht om om de trede iets te leggen totdat ik naar beneden kon haha, het was de bedoeling dat de trap wit bleef, maar door mijn actie hebben we er halve manen opgeplakt! Staat ook leuk
Ja hoor! Exact hetzelfde. Mijn treden hebben ook een maatje 38 staan! Heb alleen nog geen "tijd" gehad het over te doen.