hallo allemaal, Ik wil als eerste kwijt dat ik het fijn vind, dat er een plek is waar ik terecht kan. Afgelopen week voor echo naar de verloskundige. Ik heb al een tweeling en wij gingen voor een extra controle met 9 weken. Daar kregen wij te horen dat het hartje niet meer klopte. Dit was een totale schok. Met 6 weken had ik een echo gehad en daar was wel hartactiviteit op te zien. Dit dus totaal niet verwacht. Nu is het zo gek. Mijn heel lijf nog zwanger en ik wacht maar tot er tekenen zijn van verlies van bloed of zoiets. Maandag moet ik naar de gyneacoloog en dan bespreken wij verder wat er moet gebeuren. Ik vind het maar een eng idee dat er een heel heel klein mensje in mij zit wat niet meer leeft. Kennen jullie dit en hebben julllie tips voor mij. bedankt
Ik herken dit heel goed,afgelopen dinsdag op een echo gezien dat het kindje met 7 weken is gestopt met leven. 3 weken ervoor ook een kloppend hartje gezien,er zit dus nu al 2 weken een dood vruchtje in mijn lichaam. Sinds gisteren heel licht beginnende buikkramp,dus mijn lichaam begint nu eindelijk te doen wat ze moet doen. in September op de echo een leeg vruchtzakje gezien en ook toen was het afwachten tot mijn lichaam het zelf zou afstoten. Mijn 1e reaktie was het moet er uit nu!maar binnen 1 week had mijn lichaam het zelf gedaan en achteraf ben ik daar blij om,lichamelijk en geestelijk toch beter geweest dan het in het ziekenhuis laten doen. We zitten op dit moment in hetzelfde schuitje dus,als je iets te vragen of te vertellen hebt helemaal ok! Sterkte!
Ik wil jullie dan ook veel sterkte wensen in deze tijd. Mijngevoelzegt dat ikmoetwachten tot het erzelf uitkomt.Lijktmij fijner dan een medische toestand. Ik heb alleengeen idee hoe lang het kan duren. Hetcshijntdat het hartje net 1 of twee dagen voor de echo gestopt was. De verloskundige zei ook dat het beter was om eerst de natuur zijn gang te laten gaan. Ik weet alleen nietof ik dat volhou.