Appeltjes groen was bij de leenbakker dat Justin m nodig had, weet niet of t nu nog zo is.. die was toen meen ik n 10tje of 12 e ofzo.. Met kikkertjes er op.
Bij elke babyzaak zijn hemeltjes te koop, maar dan betaal je al snel rond de 100 euro. Ik heb er eentje gevonden bij de Leenbakker, een lime-groene met een fluwele rand voor 5 euro. Ik heb deze rand zelf creatief versiert met vilt en gekleurde steentjes. Ziet er erg mooi uit en ik was in het totaal nog geen 15 euro kwijt.. Dus als je een beetje creatief bent.. succes!
Ik ben ook op zoek naar een hemeltje, een rode. Maar ik zie hoofdzakelijk van die grote, dat zijn klamboe's. Ik heb al een houder die je aan het bedje maakt en daar een hemeltje aan vast kunt maken. Nu heb ik er wel eentje van ons eerste kindje, maar ik wil iets nieuws voor de tweede, we gebruiken nu andere kleuren. Weet iemand waar ik die kan vinden ?
Helaas, ben juist ook op zoek naar een hemeltje dat niet zo hoog/lang is (krijg ik een beetje een kasteelgevoel van), maar wil juist ook een wat lagere. Maar heb dus het idee dat die veel minder te koop zijn... Ik blijf dit onderwerp dus ook even volgen, want ben benieuwd!
Jaaaa ik heb er een in de kleur fuchsia gereserveerd bij baby-dump. Hij is van Jollein alleen niet die ene met kwastjes maar die uni van voile. Hij was van 39,95 afgeprijsd naar 29,95. Ga hem volgende week halen. En trouwens heb ook de hele aankleding voor het bedje gereserveerd. Ook allemaal van Jollein in de kleur fuchsia. Best wel goedkoop hoor bij baby-dump >>>> een aanbevelertje! Groetjes Melis
Nee ik ook Fruchsia die ene met die kwastjes. verder heb ik 2 dekens ook van jollein gekocht lime en fruchsia. 2 lakensetjes ook van jollein en ik wilde ook een lamp maar wil met 2 kleuren. frucsia/lime en die heb ik besteld bij again4kids.nl
Wij hebben een hemeltje laten maken in dezelfde stof als de gordijntjes. Ook met zo'n standaard die je aan het wiegje/bedje bevestigt. Bij de winkel waar we de gordijntjes besteld hebben, deden ze dat ook. Prijs viel mij eigenlijk nog mee, 45 euro incl. het maken ervan.
Ik had er eentje van Leen Bakker, 5 Euro. Maar ik zag trouwens ook best een leuke bij Ikea, niet zo groot geloof ik, groen met blaadjes erop.