Waar hemeltjes te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jufffie, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Graag in de kleuren appelgroen en frucsia!
    Oh jah en het moet betaalbaar zijn!

THNX!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Appeltjes groen was bij de leenbakker dat Justin m nodig had, weet niet of t nu nog zo is.. die was toen meen ik n 10tje of 12 e ofzo.. Met kikkertjes er op.

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Bij elke babyzaak zijn hemeltjes te koop, maar dan betaal je al snel rond de 100 euro. Ik heb er eentje gevonden bij de Leenbakker, een lime-groene met een fluwele rand voor 5 euro. Ik heb deze rand zelf creatief versiert met vilt en gekleurde steentjes. Ziet er erg mooi uit en ik was in het totaal nog geen 15 euro kwijt.. Dus als je een beetje creatief bent.. succes!

4. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Ik ben ook op zoek naar een hemeltje, een rode.
    Maar ik zie hoofdzakelijk van die grote, dat zijn klamboe's.
    Ik heb al een houder die je aan het bedje maakt en daar een hemeltje aan vast kunt maken.
    Nu heb ik er wel eentje van ons eerste kindje, maar ik wil iets nieuws voor de tweede, we gebruiken nu andere kleuren.

Weet iemand waar ik die kan vinden ?

5. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    NIEMAND ?

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Helaas, ben juist ook op zoek naar een hemeltje dat niet zo hoog/lang is (krijg ik een beetje een kasteelgevoel van), maar wil juist ook een wat lagere. Maar heb dus het idee dat die veel minder te koop zijn... Ik blijf dit onderwerp dus ook even volgen, want ben benieuwd!

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gewoon zelf maken! zo moeilijk is het niet hoor.
    ik maak ze ook zelf

8. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    kben dus echt geen krea bea....
    ik hoop toch dat iemand een tip heeft.....

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik heb er een gekocht via de site van babydump voor E30 van jollein. Ze waren in de aanbieding!

10. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam

Jaaaa ik heb er een in de kleur fuchsia gereserveerd bij baby-dump. Hij is van Jollein alleen niet die ene met kwastjes maar die uni van voile. Hij was van 39,95 afgeprijsd naar 29,95.

Ga hem volgende week halen. En trouwens heb ook de hele aankleding voor het bedje gereserveerd. Ook allemaal van Jollein in de kleur fuchsia. Best wel goedkoop hoor bij baby-dump >>>> een aanbevelertje!

Groetjes Melis

11. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Kijk es op de website van Baby-dump. Misschien krijg je een beetje een idee>>>> www.baby-dump.nl

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Nee ik ook Fruchsia die ene met die kwastjes.
    verder heb ik 2 dekens ook van jollein gekocht lime en fruchsia.
    2 lakensetjes ook van jollein en ik wilde ook een lamp maar wil met 2 kleuren. frucsia/lime en die heb ik besteld bij again4kids.nl

13. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Wij hebben een hemeltje laten maken in dezelfde stof als de gordijntjes. Ook met zo'n standaard die je aan het wiegje/bedje bevestigt. Bij de winkel waar we de gordijntjes besteld hebben, deden ze dat ook. Prijs viel mij eigenlijk nog mee, 45 euro incl. het maken ervan.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik had er eentje van Leen Bakker, 5 Euro. Maar ik zag trouwens ook best een leuke bij Ikea, niet zo groot geloof ik, groen met blaadjes erop.

Deel Deze Pagina