Paar vragen over jullie babykamer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hester, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik zou juist lekker op tijd beginnen!
    Ik denk dat ik het kamertje gekocht heb toen ik een week of 18? was... zou ik op de bon moeten kijken!
    Afgelopen zaterdag hebben we het kamertje gehaald... Ik ben morgen 27wkn... Maar er zit dus een beschadiging die we dus weer moeten vervangen! Dit is juist de reden waarom ik zou vroeg wilde zijn! Ik wil gewoon lekker speling hebben! Met behangen enzo zijn we een week of 5? geleden begonnen?

Verder hebben wij de kamer, wagen en maxicosi bij van asten in tilburg {babysuperstore} gekocht! Scheelde aanzienlijk in de prijs! Ook al is dat voor ons 1 uur heen en 1 uur terug rijden!

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    wij hebben verleden week het kamertje geschilderd en de kamer besteld! Het schilderwerk is volledig af dus nu is't enkel nog wachten op de meubeltjes. Er was een levertermijn op van 4 tot 6 weken. Ik wou het al in orde hebben omdat ik nu al last krijg in mijn heupen en ik zelf ook vanalles wil doen!
    Trouwens ik vind dit wel een goeie periode om er aan bezig te zijn!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wij beginnen begin januari met het kamertje... Wij zijn dan 31/32 weken zwanger. De meubeltjes hebben we wel al binnen, die hebben we al vrij vroeg in de zwangerschap gekocht (rond de 14 weken) alleen nu het kamertje dus gaan behangen en klaarmaken haha!

4. ruzaldo

ruzaldo Lid

1 sep 2006
    37
    0
    0
    programeur
    tilburg
    we hadden al gewone commode en we hebben bedje een paar weken geleden gekocht(zonder levertijd) en met de kamer hebben we nog niet eens begonnen. Ik ben nu 28 wk en mijn man gaat over een paar weken het doen. Dan moet ik nog gordijntjes maken en nog moeten we matrasje kopen en dekbedovertrek en nog wat spullen. Maar babysuperstore zit bij ons op loopafstand-lekker makkelijk om snel wat bij halen.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben de babykamer in principe al klaar, we hebben net dit huis en alle slaapkamers laten stucen met gekleurde spachtelputz en ik heb meteen de kozijnen overal geschilderd. De meubeltjes hebben we ook al binnen, die hoeven alleen nog in elkaar gezet te worden. Dan is het een kwestie van schilderijtjes ed ophangen en alles leuk aankleden.

We hebben dus tijd genoeg!

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heb de kamer via de kringloop
    en de kinderwagen via marktplaats
    en we waren begonnen toen k 24 weken was

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oh en hier een plaatje van onze babykamer (uit de folder)

8. Niet meer actief

Wij zijn rond de 24 weken begonnen. De meubeltjes hebben we bij de IKEA gehaald dus konden we gelijk meenemen. Ben blij dat ik niet later ben begonnen, want moet er niet meer aan denken dat ik nog moet gaan schilderen etc na de 28 weken, toen was ik al zo moe.

Deel Deze Pagina