Ben ff benieuwd... hoorde laatst dat iemand (van dit forum) het al na 2 weken binnen had maar zij had het al in februari gedaan.. ben benieuwd wanneer de meeste mensen het doen.
Wij hebben gister de papieren doorgestuurd naar de meneer die het voor ons invult. We doen dit meestal vrij laat (vriend is nooit zo snel). Vorig jaar hebben we het pas 30 maart doorgestuurd. Jaar ervoor ook zoiets. Of we het nou 10 januari of pas 30 maart doen maakt mij niet zoveel uit. Het geld hebben we niet meteen nodig, dat gaat eerst naar de spaarrekening.
begin juni... onze adviseur heeft (standaard) uitstel aangevraagd. Van mij had het eerder gemogen, maar ach wat in het vat zit verzuurd niet.
hier voor het grootste gedeelte ingevuld, dit weekend de rest en dan sturen we het door. Meestal 2e of 3 e week van maart..
marloes ik wilde het eigelijk ook wel eerder doen (doe ik eigelijk meestal zodra ik alle papieren heb) maar ik dacht, wacht tot 1 maart tot ie automatisch ingevuld is... leek me wel handig maar achteraf had ik het zelf ook wel gekund.
Geen idee. We krijgen nooit bericht dat we aangifte moeten doen. Scheelt een hoop werk zoals ik altijd lees.
Volgens mij krijg je niet altijd bericht. Of wel? Zijn we niet allemaal verplicht dit te doen? Wij hebben sinds vorig jaar een boekhouder die dit voor ons doet. Vorige week alle papieren ingeleverd.
We werken allebei en kunnen geen kinderen krijgen helaas. Als je werkt wordt er loonbelasting voor je afgedragen door je werkgever. Een aangifte inkomstenbelasting wordt daardoor overbodig omdat de loonheffing eindheffing is. Kortom, je betaald je belastingen al via de loonbelasting en je hoeft dus niet nog eens aangifte inkomstenbelasting te doen omdat deze op nihil uit zal komen. Het wordt wat anders als je bijvoorbeeld een huis koopt en hypotheekrente af wil trekken. Als je dat 1x doet zul je elk jaar verplicht aangifte moeten doen. Aangezien wij geen hypotheek hebben en alles sparen in een ouwe sok hoeven we geen aangifte te doen
hoef je t sparen van die ouwe sok niet aan te geven dan??? en hoe zit het met jullie kosten van kilometers van en naar een z-huis of tandartskosten? bv
Sorry hoop niet dat ik nu een lullige opmerking heb gemaakt. Dan is het niet nodig voor zover ik daar verstand van heb.
Sparen van de oude sok dacht ik niet ( zo veel zit er nou ook nog niet in die sok ). Bovendien staat het nergens geregistreerd. Ziekenhuis is vlakbij en de kosten van de tandarts zijn niet zo hoog.