Ja ik ben in de pauze naar huis gegaan, ben ook ontzettend verkouden geworden. Helaas is het niet aan het doorzetten. Heb nu bijna geen afscheiding meer dus over een uurtje ga ik de cytotec gebruiken en dan zien we wel weer verder. Lief dat je het vraagt!
Ow minder! Heel veel succes en sterkte, hoop dat de pijn meevalt ! Tijd voor jezelf nemen om te herstellen. Xxx
Bedankt voor jullie berichtjes Nicole en HP, erg lief van jullie. Ik zal hier mijn verhaal ook plaatsen, wat ik in een ander topic geschreven heb. Ik heb het ook achter de rug. Gister heb ik rond 11.45 de cytotec ingebracht en een uur daarna begon de menstruatiepijn wat op te spelen en begon ik te vloeien met soms wat kleine stolsels. Dit is eigenlijk uren lang hetzelfde gebleven alleen op een gegeven moment werd het erg irritant dus toen heb ik twee paracetamolletjes ingenomen. Rond 22.30 uur werd de menstruatiepijn weer erger en rond 23.00 begonnen de weeën. Ze begonnen in mijn rug, via mijn rechter heup kroop het naar mijn buik waar alles samentrok door de kramp. Dat vond ik erg heftig omdat ik geen flauw idee had hoe ik hier het beste mee om kon gaan. Zitten, staan, lopen of liggen.. Niks hielp. De pijn viel me achteraf wel mee, maar phoe.. Ik vond het erg heftig.. Ik heb l een poos op het toilet gezeten toen de weeën het heftigst waren en uiteindelijk voelde ik de vruchtzak uit me vallen. Meteen daarna trokken de weeën weg en had ik alleen af en toe wat zachte na-weeën, alleen in mijn buik. Ik voel me vrij goed op dit moment. Opgelucht, omdat de twee heftige weken voorbij zijn en omdat we nu verder kunnen. Morgen kunnen we naar de gynaecoloog om te zien of alles schoon is vanbinnen. Ik vloei nu al bijna niet meer dus ik hoop dat inderdaad schoon is. Wel ben ik erg moe en merk ik dat ik dit wel echt moet verwerken, het was gister erg heftig. Ik ben ondanks deze MA evengoed erg positief over de toekomst. We zien wel hoe het loopt. Al weet ik wel dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap waarschijnlijk banger zal zijn omdat ik nu pas weet hoe vaak het mis gaat.. Maar het komt goed, hoe dan ook.
Gelukkig dat het je meegevallen is, hoop dat je deze periode snel kan afsluiten en snel weer een mooie zwangerschap heb. Beterschap en sterkte! X
Sterkte Ditbenik. Ik was weer meteen op schema na de ma's. Ik moet wel zeggen dat ik altijd wel een naklap krijg. Eerst opgelucht omdat de lange onzekere periode voorbij is en we weer verder kunnen, maar daarna een terugslag...misschien ook vanwege de hormonen.
Hoi ditbenik, ik heb 2x een mk gehad waarvan 1 met cytotec. De duur van mijn cyclus is na de crytotec wel hetzelfde gebleven, maar de hoeveelheid bloedverlies tijdens mijn menstruatie is aanzienlijk minder geworden. Mijn cyclus kwam trouwens wel direct weer op gang. Na een mk ben je idd vruchtbaar. Het is tegenwoordig ook niet meer nodig om eerst een menstruatie af te wachten voordat je weer kunt proberen. Er is geen wetenschappelijk bewijs dat het slecht is om gelijk weer te beginnen. De enige reden om het te overwegen is dat je dam gemakkelijker kunt bepalen wanneer je zwanger bent geraakt. Wel moet je er emotioneel klaar voor zijn natuurlijk. Laat je verdriet vooral toe en redeneer het niet weg (dat deed ik...). Het is gewoon heel verdrietig. Sterke! Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer een positieve test in handen hebben!