hii, ik heb sinds in februari een prikpil als je het zo noemt gekozen en dat is voor 3maanden ofzo iets. en het zal stoppen tot met 26 april maar stom genoeg had ik nog geen afspraak gemaakt met de dokter en had ik gemeenschap met mijn man in de nacht van 26 april en na een week nog geen afspraak gemaakt op woensdag 5mei had ik weer gemeenschap ... heb ik op vrijdag zwangerschaptest gedaan waaruit bleek 1 streep dus niet zwanger. maar als ik naar toilet ga zag dat er beetje bloed was bij mijn onderbroek en als ik me afveeg slijm is nogal beetje bruin ikschaam mebeetje om hier over te hebben ..omdat ik niet gewend ben om zo open te zijn.. spijt me als ik too much in details ben gegaan maargraaag hellupppp kan ik zwanger zyn?
hallo,als je zwanger zou zijn zou je het dan erg vinden?Ik denk niet dat je zwanger bent maar het kan wel.Ik heb gehoord dat die prikpil lang de tijd nodig heeft om uit te werken.Groetjes Sara veel sterkte
in theorie zou het kunnen.. ik zou over een wk of 2 nog s testen als je niet echt ongesteld bent geworden.. nu kan een test nog te vroeg zijn.. als het bloedverlies (en nee hoor je bent niet te ver gegaan met details.. we zijn hier wel wat gewend) en bruine slijm maar zo weinig zijn geweest zou het een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.. of wellicht je cyclus die nu weer op gang komt.. ik zou wel nu eerst 2 wk wachten en dan testen voor je weer naar de ha gaat voor een nieuwe prik.