paar vragen, vruchtb.slijm en nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maytje, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik had gister erg veel vruchtbaar slijm, ik denk in ieder geval dat het dit was ;) Het is dat ik er toevallig over gelezen had dat ik het zo kon plaatsen :)
    Nu zijn wij nog maar in onze eerste ronde (na de pil) en heb ik dus geen idee van mijn normale cyclus.
    Ik zit nu in ieder geval op dag 12. Ik begrijp dat het slijm er is rond de eisprong?
    Of kan het zijn dat dit niets te betekend hoeft te hebben, ik kan me haast niet voorstellen dat ik meteen vruchtbaar zou zijn zo kort na het stoppen met de pil.
    Wie herkent dit?

Dan had ik nog een vraagje, als je de pil slikt, dan heb je neem ik aan geen vruchtbaarslijm? Het is me namelijk nog niet eerder opgevallen, maar kan ook komen doordat ik er toen niet mee bezig was.
    Logischerwijs denk ik van niet, dus als ik het gister wel had, zou het betekenen dat mijn lichaam in ieder geval hard aan het werk is om het weer zelf te gaan regelen, klopt dit?

En wanneer berekenen jullie een NOD als je nog geen idee hebt van een je cyclus?

Sorry veel vragen, hoop dat iemand antwoord weet

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi
    Je bent gelijk vruchtbaar hoor als je een eisprong hebt. Al kan die de volgende cyclus later of eerder zijn dan deze cyclus. Het is vooral ontpillen wat irritant is, lijkt soms zelfs op zwanger zijn. Als je om de dag klust heb je de meeste kans op goed zitten tijdens de vruchtbare periode.
    Slijm behoort bij je vruchtbare periode, al heb ik dat de hele tijd tot aan de eisprong. Ik merk alleen een toename rond de eisprong. Ik had dat tijdens de pil ook niet. De periode van de je eisprong tot menstruatie kan 9 tot 18 dagen duren, 14 is gemiddeld. Als je op dag 30 niet ongesteld bent, zou ik een Testje doen om teleurstelling te voorkomen. Succes!

3. dianapl

dianapl Actief lid

31 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je de pil slikt heb je geen eisprong. Als je ei nadert word je slijm steeds meer. Het rekbaar slijm heb je voor je eisprong. Ik zou rond die dagen meer gemeenschap hebben.
    Elke dag met elkaar naar bed hoef niet daar word de kwaliteit van het zaad ook niet beter van.

4. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx voor de antwoorden.
    Heb er maar 1 dag "last" van gehad uiteindelijk.
    Wel vreselijk buikpijn de hele tijd. Zal bij het ontpillen horen denk ik inderdaad!

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Buikpijn kan ovulatiepijn zijn, dan zou het na de eisprong zelf klaar moeten zijn.

Deel Deze Pagina