Wanneer eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nonaches, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Dames,

Donderdag 12 januari was de laatste dag van mijn ongesteldheid en zaterdag had ik pijn aan mijn linkerzij alsof ik last had van mijn eierstok. Is het mogelijk dat dit mijn eisprong was? Normaal gesproken vind deze toch pas plaats 14 dagen na ongesteldheid?

Doordat ik die pijn had, heb ik maar wel heel het weekend geklust, want je weet maar nooit natuurlijk.

daarnaast lag ik gister op de bank, kwam mijn vriend thuis. Hij keek naar mijn buik en hij zei is het zover en begon helemaal te stralen. Dus ik zei nou dat kunnen we nog niet weten. Maar mijn buik is opgezwollen alsof ik ongesteld moet worden en ik heb af en toe krampen en pijn in onderrug. Herkent iemand deze klachten? Is dit mogelijk innesteling?

Groet,

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    je ei 4 dagen na de afloop van je ongi is haast ongebruikelijk dat zou een heeele korte perioden zijn.. Hoe lang ben je ongesteld? 5 dagen of? cyclus is 28 tja dan zou je ongeveer op dag 14 pas je ei krijgen...eerder en later kan ook maar zo veel eerder... haast onmogelijk hoor.. sorry

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Lijkt mij ook niet!
    En de innesteling is volgens mij pas ongeveer 6dg na je eisprong!
    Dus dat zou allemaal wel heel snel gaan dan!...sorry!

Deel Deze Pagina