Paar vragen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by SuuuS, Nov 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    Hallo,

vorige maand had ik 4 dagen voor nod positief getest bij de dokter, ik vroeg me ten eerste af, welke testen hun daar gebruiken, omdat ik zo vroeg positief testte?

Ik werd toch ongesteld, dus een vmk :(
    Nu heb ik sinds gister weer steekjes onderin mn buik... af en toe trekken er steken naar mn bil :oops: letterlijk mn bil :oops: best een naar gevoel.
    Ook werd ik vanmorgen misselijk wakker en moest ik overgeven.... er kwam niet veel uit, want mn maag was leeg.... maar ik snap niet wat het kan zijn?!?!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Suuus,

ik wee ook niet welke test jouw arts gebruikt, er zijn zoveel soorten! Dat zou je moeten vragen.
    Aan de handvan jouw klachten kun je niet zeggen of je wel of niet zwanger bent, je zult het af moeten wachten.

Mirjam

3. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    Kunnen die verschijnselen met een eisprong te maken hebben?!

Zwanger ben ik nu niet , dat weet ik zeker!

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Suuus,

het zijn geen typische verschijnselen die bij een ovulatie kunnen horen. Die steken naar je bil wellicht wel, maar het overgeven niet. Misschien heb je iets onder de leden? Een griepje kan je gestel ook letterlijk doen wankelen.

Greotjes Brigitte

5. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    En wat houd die steken naar mn bil in dan?!?!
    Het gaat echt naar mn anus :oops:
    en dan ook even naar mn buik...

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Het kan zijn dat er een zenuwbaan geprikkeld wordt en dan kun je een stekende pijn voelen die door je lijf schiet, meestal dan van je buik naar je bil en soms nog verder. Maar het kan ook toeval zijn en zit er in je bekken iets scheef waardoor deze zenuw wordt geprikkeld. Als het blijft en wellicht erger wordt, kun je eens langs bij een osteopaat, die kan zenuwbeknelling meestal wel oplossen. De steek in je buik kan ook van een zenuw of van een spier zijn. Hoe het precies in elkaar steekt, kan ik je niet uitleggen, da's veel te technisch.

Groetjes Brigitte

7. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    Hahaha okeee... heel erg bedankt voor je antwoord!
    Ik had er namelijk alleen last van tijdens mn menstruatie, maar nu ook af en toe.
    Maar ik heb volgende week donderdag een afspraak bij mn huisarts, dus dan weet ik meer :)

Share This Page