Ervaringen seks 3/4/5/6 dagen voor ovulatie, toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vame, 7 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    #1 Vame, 7 jan 2019
    Laatst bewerkt: 7 jan 2019
    Hi lieve dames,

    Ik heb een vraagje. Ik geef nog borstvoeding aan mijn zoontje, daarom heb ik nog niet mijn cyclus terug. Het is dus super lastig om erachter te komen of er een ovulatie aan zit te komen of niet, omdat dit elk moment kan zijn. We willen heel graag voor nog een kindje gaan, maar op deze manier is het best wel lastig ;) We zijn regelmatig actief tussen de lakens maar ik probeer het verder een beetje los te laten. Aangezien ik er toch niet zoveel aan kan doen haha ;)

    Maarrrr... de afgelopen paar dagen (zeker al ruim een week) heb ik behoorlijke hoofdpijn, lage rugpijn en buikpijn (hoogte baarmoeder). Het voelt echt als menstruatiepijn. Ik kan niet echt om de pijn heen, dus dan ga je toch wel denken... komt er nu eindelijk iets op gang? ;) Alleen word ik niet ongesteld. Gisteravond ook gigantische buikpijn. Ook signaleerde ik wat vruchtbaar slijm in mijn onderbroek gisteravond. En vanochtend een scherpe pijn in mijn lies links. Ik hoop dus dat ik er een eisprong aan zit te komen! Dat zou heel fijn zijn!

    Enige waar ik mee zit.... mijn vriend en ik hebben afgelopen vrijdagavond voor het laatst seks gehad. En hij is pas weer in het weekend thuis. Stel ik heb vandaag, morgen of overmorgen een eisprong.. liggen er dan nog zaadjes klaar van afgelopen vrijdagavond? Of zou het sowieso kansloos zijn?

    Ik had trouwens nog wel een ovulatietest gedaan gisteravond, heel random vanuit het niets, ik zal 'm even bijvoegen. Volgens mij is hij nog niet positief.. maar vanmiddag was het lijntje weer heel licht.

    Zijn er dames zwanger geworden van seks 3/4/5/6 dagen voor eisprong?

    Ik hoop het!!! x
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik zie geen test maar zaad kan best lang overleven hoor onder de juiste omstandigheden.
     
  3. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Was 'm nog aan het uploaden ;)
     
  4. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Oké ;) bij mij gaat een foto bij m'n bericht mee :)
     
  5. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Is idd niet positief en de ervaring hier op het forum is dat deze heel erg kunnen knallen. Even door testen 2x pd. Succes!
     
  6. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Haha ja, ik bedacht het mij later pas dat dat ook wel handig was om te vermelden dus heb hem er net pas bijgevoegd. Kan je de foto nu zien?
     
  7. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Denk je dat het er wel aan zit te komen? Ook in combinatie met mijn "symptomen"? En om welke tijden is testen handig?
     
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    In combinatie met je symptomen zeg ik Ja.
    Mijn symptomen zijn iig ook zo. Erg gevoelige buik heb ik ook altijd kan ook precies voelen linkse of rechtse eierstok. Dit is waarschijnlijk het laatste stukje groei wat je voelt. Maar kan nog wel 3 dagen duren voor hij echt springt.
     
  9. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ja ik voel ook veel links vooral. Dan ben ik heel benieuwd! Vrijdag mijn vent gelijk het bed in trekken haha ;)
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  10. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Mijn zoontje is van 4 dagen voor eisprong!
     
    Vame vindt dit leuk.
  11. s1985

    s1985 Niet meer actief

    Ik ben 6 dagen voor mijn eisprong in verwachting geraakt. Deze liep alleen helaas uit op een vroege miskraam
     
    Vame vindt dit leuk.
  12. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Hier bijna 7 dagen voor de ovulatie seks gehad en die was raak :p.
    Moet er wel bij vermelden dat we als koppel heel erg vruchtbaar zijn, 4 keer in 1 keer raak :eek:
     
    Gliss en Vame vinden dit leuk.
  13. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ja hier mogen we ook absoluut niet(!!) klagen. Eerste poging ooit was gelijk raak, maar eindigde vrij snel in een MK. Poging erna weer raak, dat is goed gegaan gelukkig! Voor ons tweede kindje was ik 1x ongesteld na borstvoedingsperiode en daarna raak. Maar moet wel zeggen dat toen we ervoor gingen we echt om de dag seks hadden en nu dus niet. Dus geen idee hoe het zit met de houdbaarheid van de zaadjes van mijn vriend ;) Maar de wens voor nog een kindje is weer net zo groot en vind het weer net zo spannend eigenlijk... Ik weet dat het geen garantie geeft als je eerder snel zwanger bent geraakt.
     
    LoveBugJF vindt dit leuk.
  14. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Ze zeggen toch ook dat de kans op een zwangerschap juist sneller is als je het voor je eisprong doet. Ik volgde altijd een app (achteraf heel stom natuurlijk aangezien je ei op verschillende momenten kan komen per cyclus) anyway ik deed het dus altijd op cd 14 het werd echt op "commando sex" raakte maar niet zwanger. Ik liet t los en las een artikel dat je het voor je eisprong het beste kon doen. Dus dat deed ik en ja hoor was zwanger! ;)
     
  15. SanvVW

    SanvVW Actief lid

    2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Hier 2 dochters van ong 2-4 dagen voor de ovulatie.. en nu in verwachting van de 3e ook een aantal dagen van te voren. Ook wij zijn samen erg vruchtbaar, ronde 1-2-1..
    Het kan dus zeker wel!
     
    Vame vindt dit leuk.
  16. Pstjepiet

    Pstjepiet Bekend lid

    16 okt 2015
    667
    367
    63
    Bij dochterlief 1 zat er 5 dagen tussen .. wie weet :)
     
    Vame vindt dit leuk.
  17. sophiejacoba

    sophiejacoba Actief lid

    29 dec 2018
    143
    165
    43
    Vrouw
    Ik ben zwanger geraakt door seks 3 dagen voor de eisprong dus het is mogelijk:D
     
  18. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik geef ook nog steeds borstvoeding na 3 maanden wou ik weer zwanger worden maar ook nog voeden toen heb ik met goedkope testen uit China elke dag getest dat gaf me meer rust dan dat ik elke keer bang was mijn kans te kunnen missen , Hier ongeveer een eisprong gehad bij 13 maanden en het was gelukkig meteen raak.
     

Deel Deze Pagina