Ik wil graag een nieuw fototoestel aanschaffen maar ik zie door de bomen het bos niet meer... ik gebruik hem alleen om foto's te maken van de kinderen thuis,speeltuin dagje uit... eentje die mooie foto's maakt maar niet een superdeluxe toestel dat is niet nodig! Welk toestel hebben jullie wat kan het een beetje en hoeveel heeft die gekost? groetjes Iman Ik wil het liefst morgen gaan kijken omdat mijn bevallingsdatum nadert en mijn huidige toestel het voor gezien heeft gehouden..
Hangt er ook een beetje van af wat je er voor uit wilt geven. Ik heb een toest van 180,- een Sony cybershot H10 en hij bevalt echt uitstekend. Er zit een goede zoom op, en dat vind ik ook erg handig. Verder is ie gewoon heel scherp en goed. Wel goed kijken op vergelijkingssites naar de prijzen, want er zit nogal wat verschil in.
wij hebben net een Canon Powershot SX110 iS in zilverkleur gekocht. kan tot 10x optisch zoomen, waardoor je het beeld mooi dichtbij kunt halen, zonder dat dat ten koste van de kwaliteit van je foto gaat (zoals bij digitaal zoomen). en hij is toch mooi compact. zitten veel functies op, die wij amateurs nooit gaan gebruiken, maar het is een makkelijk te bedienen, logisch toestel. prijs: ehhm, iets van 200e, meen ik? tip: lees even de recensies van iets wat je op het oog bent op kieskeurig.nl of zo'n soort site. heeft mij doen veranderen van keus! ik had eerst een Panasonic op het oog, maar die kreeg echt belabberde recensies.
Ik heb sinds een maandje de Casio Exilim Ex-Z80 ,ben er heel tevreden over,ik gebruik em ook voor "huis,tuin en keuken-foto's" Hij is nu maar 99 euro bij Bol!
Zijn nu al een tijdje in het bezit van de Canon digital Ixus75. Erg mooi en compact toestel, fotokwaliteit is prima! Leukste aan het toestel is dat het beeldscherm (lees foto) meedraait wanneer je het toestel horizontaal of verticaal houdt.
Mijn man heeft laatst voor Valentijn van mij de minton mdc 3700 en vind hem fantastisch. Hij heeft iets van 12 megapixel en heel veel functies ( rode ogen, dat je ook al ren je of beweeg je dat je een haarscherpe foto kan maken ) hij heeft een goede flits en een heel mooi groot schermpje waar je je foto's kan terug zien. Ik heb er 75 euro voor betaald bij Karwei, was ie toen te koop. Wij hebben hem dus sinds 12 februari en zijn heel erg tevreden. Succes met uitzoeken
Ik heb de nieuwe olympus 1030SW. Super camera. Shock proof, ideaal je kan hem gewoon uit je handen laten vallen en dan is er niks aan het handje. Ook is hij waterproof. Is helemaal te gek. Wij gaan met de vakantie altijd naar Curacao en dan kun je de mooiste foto's onder water maken. Hij was wel prijzig in de winkels bijna 300-, , maar de mijne op internet besteld was ie iets meer als 200-,
canon digital ixus 80 echt een super perfect ding ideaal prijs was toen ik hem kocht 180 euro maar moenteel dacht 150 euro.. is snel makkelijk en super kwaliteit fotos
ik heb een samsung camera, 7.2 megapixels.. gebruik hem eigenlijk ook alleen maar voor dagjes uit etc. ben er heel tevreden over.. heeft me toen 90 euro gekost en je kan hem nu al voor 70 euro vinden.
wij hebben olympus 850 sw echt een supper ding. want hij kan namelijk gewoon zonder poespas ook onder water. dus toenwij laats naar centerparcks waren was dit supper omdat je dan gewoon op iedere plek foto's kan maken. heerlijk
Ik heb een Canon powershot A580, makkelijk in gebruik, hij is niet heel plat maar je hebt wel wat meer grip en ook makkelijk mee te nemen. Altijd erg tevreden geweest met deze serie. Deze was ongeveer 130 euro vorig jaar en maakt heel goede foto's!
nou meiden dank je wel voor de reacties! we zijn eruit.. gisteren even wezen kijken.. en ze hebben fijne reclames het is een kodak geworden in de kleur zwart... normaal kost ie 200 euro en nu voor de helft kijk das leuk! mooi toestel niet te veel poespas en maakt mooie fotos! ben superblij!