Manlief leek het wel leuk om met kennissen uit eten te gaan en daarna naar de film. Tenminste het stel waarmee me gaan heeft het voorgesteld en manlief heeft 'ja' gezegd:x. Ik heb echt zooooooo geen zin daarin. Ik heb helemaal niks met ze en dat zal ik ook niet hebben. Heb manlief al gezegd dat ik de hele avond sagerijnig ga zijn en heel ongezellig tenzij hij hun afzegd en we gewoon met z'n 2en wat leuks gaan doen. Nu is het zo dat ik last van m'n rug heb, dat kan ik natuurlijk wel al smoesje gebruiken, maarja dan gaat manlief vast zeggen dat we dan beter helemaal thuis kunnen blijven. Kan iemand me komen redden!
hahaha dan moet er een wonder gebeuren! Het scheelt dat je in de bioscoop niet praat Dus moet eigenlijk alleen het etentje doorstaan.
Waarom heb je er geen zin in? Vind je die mensen niet leuk? Misschien toch proberen er iets van te maken, kun je later altijd nog wat leuks gaan doen samen.
Of je gaat eerst naar de bios (avatar) heb gehoord dat je daarna depressief wordt......dan heeft niemand mee zin om te eten en kan je lekker naar huis
We gaan zoiezo naar de Avatar Ik weet niet ze liggen me niet, vooral hij niet, zij is op zich wel aardig. Hij is gewoon een beetje een oud wijf, bedoel zeurderig en negatief. En ik wil juist geen negatieve mensen om me heen.
Naar de mac drive? Ieders in eigen auto? Sterkte vanavond. Mijn ervaring is dat dingen waar ik geen zin in heb vaak juist heel gezellig zijn!
babebabe lijkt mij een prima plan! Het is morgen dus dat duurt nog even, kan ik me er nog goed geestelijk op voorbereiden Eigenlijk zou m'n beste vriendin met haar vriend ook meegaan, maar zij heeft al een afspraak staan. Dan was het geen enkel probleem geweest. Zeg al de hele tijd tegen haar, ik neem het je niet in dank af mij deze ervaring alleen te laten doorstaan .
Uit eten is inderdaad leuk, maar wel met leuke mensen. Ik stel me morgen positief in, en sta open voor ze. Dat doe ik natuurlijk weer wel en maak er een gezellige avond van drink gewoon een paar wijntjes Maar soms heb je gewoon helemaal niks met bepaalde mensen
Dat zijn lastige dingen inderdaad. Mijn man heeft ook een stel vrienden en ik mag ze eigenlijk niet zo. Ze praten echt zeurderig Gronings en de onderwerpen waar het de hele avond over gaat boeien me totaal niet. Het gaat vaak alleen maar over hun honden en hun katten, en over auto's. Net van die dingen waar ik niks mee heb. Daarnaast liggen die mensen me gewoon niet. En vind ze een beetje onhygienisch als we daar op visite zijn. De katten lopen er over het aanrecht heen en zo, en zat toen ook van de cakejes te eten, sorry maar dan hoef ik niet meer. En als ze bij ons zijn dan blijven ze ook nog eens tot half 1 zitten of zo. Ook een keer op zondagavond. En ik moest de volgende dag gewoon werken. Vond het ook zo lullig om ze weg te sturen. Die man was vroeger beste vrienden met mijn man. Maar sinds ze allebei getrouwd zijn is het contact iets verwaterd. Maar ik blijf mijn man altijd wel stimuleren om contact met ze te blijven zoeken, en dat hij zich van mij niks aan moet trekken. En dat doet ie dan niet, dus dan voel ik mij ook wel een klein beetje schuldig. Maargoed.... In jouw geval. Ik denk dat je eigenlijk niet anders kan dan je er overheen te zetten. Het is maar een avondje en een avondje is zo om. Gaan jullie gewoon na de bios gelijk naar huis en blijven jullie niet te lang plakken. Zeg je bijv dat de oppas tot zo en zo laat kan blijven. Sterkte vanavond.
Zal ik meegaan...gaan we gezellig kletsen en laten we ze gewoon links liggen Als je echt geen zin hebt zou je inderdaad kunnen zeggen dat je erg last hebt van je rug...maar dan willen ze vast een andere keer afspreken. Misschien gewoon ff doorzetten en gewoon gaan, en dan zo chagerijnig doen dat ze nooit weer met jullie willen afspreken
denk je er gewoon even overheen zetten. Bij de bioscoop naast je man aan de buitenkant gaan zitten hahah hoef je ook niets te zeggen ( voordeel ) ik heb het ook wel eens gehad maar heb daarna wel gezegt voortaan alles in overleg. xx
@consider: hahaha dat zou het een stuk leuker maken als jij mee ging . Maar goed ga ff doorbijten, 1 avond overleef ik wel en voor manlief bedenk ik wel even aan passende straf zodat ie nooit meer wat zonder overleg afspreekt .
Haha, ik ben precies jou. Dan ga ik me irriteren en ertegen opkijken. Daarna word het altijd wle leuk, en denk ik achteraf wel eens: ,, Joelle, was dat nou nodig?'' Maar goed, dan heb ik het over NERDS.. Gespreksonderwerpen als, computers, treinen, Starwars, Stargate.. en ook nog van die mannen die nog nooit een meid hebben aangeraakt.. hihi. Tja, nu kan ik er beter tegen, maar een jaar of tien terug kon ik ze niet luchten.
@tweemeisjes: oh hahaha heb medelijden met je.... Starwars gewoon dat moet je inderdaad niet de hele avond aanhoren. En ik denk ook dat het inderdaad achteraf wel mee zou vallen. Ik ben bang dat ik de hele avond dokters taal mag horen heb manlief al gezegd dat er niet over patiënten, ziekenhuizen en studies gepraat mag worden. Wil gewoon normale onderwerpen horen.
Ja, en dat snap ik! hihi, dat zijn vaak (niet aanvallerig hoor) mensen die niets anders praten dan over HUN onderwerp. Science fiction, ik zei toen: ,, Ik vind het niets aan, dat hele starwars gedoe'' Toen zei die jongen, het is best leuk Joelle, of hebben ze dat niet in Duitsland? haha, nein!!!! Jou dingen lijken me wel boeiender, maar het is ook leuk om gewoon es lekker los over dingen te praten. Zoals, luchtige zaken. Ik zei dan altijd: ,, Zo, en verder nog nieuws?'' Meid, het kan echt meevallen... gooi ook es een ander onderwerp in de kring. HAHA, ik heb medelijden met je.. PFff. ik kom je wel redden!