nee he! Dit is echt een ramp! Gisteren zag ik dat mijn was nog nat was en er water in de trommel stond.. Ik was nog relax.... filter er uit.. leek geen rommel in te zitten machine weer aan Zelfde probleem Dus weer de boel los.. slang achter er uit en water door laten lopen.. Kwam er aan de voorkant weer uit met wat troep.. Stoer loop ik naar mijn man dat ik het zelf gefixt heb.. Ja dikke vette not dus:x:x:x Hij geeft nu zelfs een lampje met pomp schoonmaken. maar grmpl... dat heb ik toch gedaan??? Iemand nog een goed tip???? (is een whirpool indiana 1400)
Pomp schoonmaken Whirlpool Indiana 1400 maar werkt niet.... ik heb dit voor je gegoogled dit lijkt hetzelfde probleem met de oplossing erbij succes!!
lief van je! Ik had zelf ook gezocht/.. maar ik hoop op een minder bewerkelijke tip.. Of denk je echt dat ik heel de voorkant er af moet slopen??
Ik heb dezelfde machine en t zelfde probleem Al alles gedaan en dan ineens doet ie t weer goed om vervolgens weer ineens pomp schoonmaken aan te geven Volgens mij ligt t aan deze soorten wasmachine Word er gek van als t niet opgelost word ga ik n nieuwe kopen
Heb ook een whirpool, en ook weleens gehad dat er een laag water in de trommel lag toen ik dacht dat de was klaar was... Heb hem toen weer aangezet en toen was het over.. Haha. Daarna nooit meer gehad... Nu wel vaak nog dat hij een foutcode aangeeft en ik de deur dus ng niet kan openen.... Ik moet hem dan nog ff 2 minuten laten afpompen en dan is er niets meer aan de hand.. Snap er niks van... Voor mij iig echt nooit meer een whirpool!
Vanmiddag maar eens slopertje spelen.... Zucht.. Ik hoor nu ook veel problemen over whirpool.. Toen ik hem kocht dacht ik echt wat goeds te doen.. Achterkant/ bovenkant is hier moeilijker. De droger staat er op..