Hai! Bij wie is het al noodweer? Ben benieuwd of het echt zo erg gaat worden. Weeronline geeft zwart aan en buienradar paars. Onze buurman ( die is altijd met zulke dingen bezig had over een rolwolk dat daar enorme kans op is ) Hoe is het bij jullie?
Hier (Zeeland) net een beetje weggetrokken. Wat ging het tekeer! Grote hagelstenen en onweer waarbij de knal en flits tegelijkertijd waren. Ik hoorde een en al geknetter (van het onweer én de enorme hagel).
Hier in de Hoeksche Waard gaat het nog behoorlijk los. Mijn zoontje is bang voor onweer en ligt nu in ons bed. Daar voelt hij zich veiliger en vertrouwd.
West-Brabant. Noodweer, hagelstenen donder en bliksem. Sneu oudste is wakker en slaapt dan niet gauw weer in
Hier gelukkig niet. Buien ontwikkelen zich ook alle kanten op dus durf niet met zekerheid te zeggen dat het hier droog blijft. Maar ik wil zo vooral lekker slapen en geen onweer, dus ksssst slecht weer. Rolwolk ziet er altijd mooi uit, en ontstaat soms bij slecht weer. Maar gezien de trekrichting verwacht ik het niet. En het is donker dus heel goed zal je het niet zien.
Ik hou hier helemaaaaaaaal niet van. We hebben een rietenkap en 2 maand terug is de bliksem bij een boerderij 3 straten ingeslagen. Helemaal afgebrand. Brrrr
Laat dat onweer maar komen! Hier in 't midden van Vlaanderen (25 km van Antwerpen) is 't gewoon héél laf. Een beetje afkoeling zou welkom zijn. Zolang onze ramen maar heel blijven. Want vorige nacht heeft het wel héél lelijk gedaan in West-Vlaanderen.