paard op de weg, pfff

Discussion in 'De lounge' started by anniek, Feb 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    fiene
    das helemaal erg! foei foei

femmy
    tnxx hihi zo voelt het niet hoor. heb gedaan wat ik meost doen

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    @Fiene: Hier heeft ook zo'n "scruffy" (Die naam schoot me meteen te binnen toen ik hem zag staan, en hij reageerde er ook op... :) ) pony in de wei gestaan tegenover ons huis... Zag er echt heel zielig uit, helemaal geklitte vacht en broodmager... Maar hij werd wel goed verzorgd voor zover ik kan beoordelen. (ik heb nl helemaal geen verstand van paarden) Er kwam in elk geval iedere dag iemand kijken en verzorgen en veel knuffelen... :) Het beestje werd echt met liefde verzorgd, dat kon ik wel zien... ;) Helaas is hij vorig jaar overleden, en toen pas hoorde ik dat hij 45 was.... :blink: Echt ongelooflijk... Dan mag hij er wel "scruffy" uitzien... :)

Maar ik kan me voorstellen dat iemand de politie of dierenbescherming belt... Ik heb er ook over gedacht om dat te doen, maar voordat ik uberhaupt iets kon doen was hij overleden... Jammer, want ondanks zijn uiterlijk was het een schat van een pony... :D

3. Magickwings

Magickwings Bekend lid

Aug 22, 2006
    714
    0
    0
    Wat goed dat je dit paardje zo opgevangen hebt!
    De meeste mensen weten in zo'n situatie inderdaad niet zo goed wat ze moeten doen, dus maar goed dat jij op dat moment daar was en ook daadwerkelijk handelde! :thumup:

En hoe zo'n paard daar komt... kan van alles zijn.
    Mijn zusje heeft een paard wat werkelijk houdini is. Je kan het zo gek niet bedenken of hij krijgt het open. Mijn zusje en de pensioneigenaar staan regelmatig met open mond van verbazing omdat Houdini alweer doorheeft hoe zijn nieuwe schuifslot werkt.
    Je zou denken dat er een levensgevaarlijk paard in de box staat, zo veel sloten heeft hij op zijn staldeur! :)

Maar het weidehek heeft hij ook al een paar keer opengekregen. Dan loopt mijnheer op zijn dooie akkertje langs een weg... onderweg naar zijn stalletje waar hij biks verwacht (en dat voor een hengst...) :confused:
    Ook levensgevaarlijk hoor, je moet er toch niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren....

Share This Page