Pokkesneeuw!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mijkeltje, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Sorry hoor, maar wat heb ik de pullen van die troep!!

Het is hier één grote chaos en ze hebben wel zand gestrooid, maar de wegen blijven glad en glibberig.

Vanmorgen moest ik m'n dochter naar school brengen (we wonen een eind van de school vandaan en gaan met de auto), maar ik had aan 't einde van de straat al zoiets van 'dit gaat 'm niet worden'..

Toch maar verder geprobeerd, maar die auto gleed alle kanten uit.. En dat vind ik langs water, met twee kids in de auto verre van aangenaam...
    Ik kon verdorie niet eens fatsoenlijk een verkeersdrempel opkomen!!:$

Dus we zijn maar weer omgekeerd..

Ik baal er wel van, want ze heeft vandaag een feestje op school en daarbij hou ik m'n koter nooit thuis, tenzij ze ziek is, dus dan voelt dit heel raar... :(

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Tsja... Dat is overmacht... Hier strooien ze ook geen zout, maar zijn wel druk aan het sneeuwschuiven en zand strooien.
    Nog even volhouden joh! Nog eventjes en het is lente!

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

:xik vind die sneeuw nu ook wel genoeg geweest:x

die kou vind ik nog helemaal niet zo erg... daar kom je tenminste nog ergens mee, maar met die pokke sneeuw ..!! grrr

zonnetje zou wel weer fijn zijn 8)

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ooooow idd die pokke sneeuw, word zo stront ziek er van .. en op zich is het niet koud maar die wind aaaaaaaaaaaa verschrikkelijk ...

Nou ik hou ook nooit die kleine thuis maar als het zulk weer is ga ik echt niet op mijn fietsje door de sneeuw .. Nou had ik het geluk dat ik vanmorgen mee kon rijden met iemand anders was ik echt thuis gebleven ...

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pokke sneeuw!

Ik ben het ook zooo zat. Ik ben vandaag gelukkig vrij, maar moet gewoon 33 km naar mijn werk rijden :(

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn zoon en dochter gaan met speciaal vervoer naar een andere stad op school. de chauffeur van mijn zoon durfde plotsklaps niet verder en is gister omgedraaid en heeft mijn zoon terug afgezet bij zijn vader die al was gaan werken. heel de dag alleen thuis gezeten. en vandaag kwam ze weer niet dus nu zit hij bij mij. mijn dochter is wel gewoon opgehaald en daar ben ik eigenlijk minder blij mee. ze is ruim anderhalf uur onderweg geweest en belde net dat ze er was. die blijft morgen dus gewoon ziek thuis. ik vind dit helemaal niks zo. ik ben er nu ook wel een keer klaar mee met die sneeuw en gladheid vooral omdat er niet meer of amper gestrooid wordt.

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook weinig gestrooid en moet dalijk met mijn dochter naar de dokter. Goed excuus dat mijn auto bij de garage staat, nu moet manlief meerijden ;).

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik denk er hetzelfde over! wat een ellende zeg om steeds op mijn werk te komen, 30 km glibberen en glijden, gespannen achter het stuur, echt niet leuk, bij ons op het werk is het ook nog eens " not done " als je thuis blijft vanwege het weer, de sneeuw, dan ben je een mietje, heeft de manager maar even in het leven geroepen, bah!!

9. vdbanna

vdbanna Niet meer actief

Hier sluit ik me volledig bij aan!!!
    Ik wil voorjaar!!! En wel nu meteen!!!

10. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Tja hier ook weer een dik pak! En vlucht morgen naar mn ouders voor een week en dat is hier 165 km vandaan.... Ik hoop maar dat het lukt, anders krijg ik straks toch nog wat mee van die stomme carnaval ;)

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ben er ook klaar mee! Gister 2 uur onderweg geweest naar werk want normaal max. 45 min is. bahhhhhhh

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb 3 kwartier erover gedaan om weer naar huis te komen nadat ik mijn dochter op school had gebracht:$:$

13. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
  14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou het was hier vanmorgen ook glibberen en glijden. Eenmaal op snelweg gaat het wel, want daar wordt toch wel gestrooid enzo. Maar om daar te komen..... Gelukkig hadden we vanmorgen al beslist dat dochterlief thuis zou blijven bij papa en niet met mij mee zou gaan naar KDV (zit in zelfde gebouw als waar ik werk)

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hier zijn het ook allemaal glijbanen op de weg!
    Vanmorgen om 06:45 de deur uit gegaan en was om 7:20 mijn werk!
    Normaal doe ik daar 10 a 15 min over!!
    De terug weg, die was nog erger!! Ik werk in de kinderopvang en doe 's morgens altijd eerst voorschoolse & 's middags na schoolse. Ik ben benieuwd hoe het vanmiddag is.

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hiewr was het ook glibber de glibber moest vanmorgen naar het CB pfff van mij mag die sneeuw nu wel wegblijven

17. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ja het mag wel weer lente worden..
    gisterenavond 2,5 uur over maximaal 20 minuten gedaan :(
    over 1 km deed ik al een uur.. zo vast stond het.
    En geen idee waarom het vaststond.. ik wilde al snel naar huis maar toen ik half 7 pas thuis kwam was ik helemaal blij dat ik thuis was.

Sorry voor je dochtertje dat ze het feestje nu mist:(

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Shaylen, wat een sneu figuur die manager.

Ach, ik heb het ook helemaal gehad met die pokkesneeuw. Ik moet de hond nog uitlaten, naar de peuterspeelzaal en boodschappen doen. Die laatste twee dingen kan ik wel combineren, maar echt ideaal is het niet met zo'n duowagen (lees: sneeuwschuiver) rond te lopen.
    Ik heb wel heel handige schoenen, die heb ik vorig jaar in Oostenrijk gekocht, met uitklapbare ijzeren pinnen in de zool, daar heb ik de afgelopen weken al veel plezier van gehad.

19. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Best vervelend ja, die sneeuw. Maar het is nog maar februari en best normaal voor deze tijd van het jaar. We zijn ook niks meer gewend he!?;)

Deel Deze Pagina