Leuk topic. Hoer ook een paardengek, hoewel ik al een aantal jaren geen wedstrijden meer rijd. Ik rij eigenlijk vanaf het moment dat ik zwanger ben niet meer. Ik heb hiervoor 3 miskramen gehad en heb een heel pittig paard (een haflo) Ik rij normaal ook alleen in het bos, hij staat ook nog bij mijn ouders.dat is een uur rijden bij ons vandaan. Ik wandel wel met hem aan de hand en als hij dan te fris wordt dan loopt me man er verder mee. Wil het risico niet lopen dat er wat gebeurd na me 3 miskramen. Ik mis het wel enorm, maar we doen het voor een goed doel
Nee rijden zal niet zo snel gaan na de zwangerschap, maar hopelijk wel lekker er naartoe! Ik rij nu ook niet hoor, wil dat risico niet nemen. Mijn paard sprong gister nog flink opzij toen kinderen plotseling gingen trampoline springen, je weet het nooit met paarden. Elise, veel succes, hopelijk lukt het voor je! Spannend allemaal en verstandige keuze,
Hoi, ik wil me hier ook melden, ik ben nog niet zwanger maar we zijn er druk mee bezig Wel ook een paardengek, wij hebben vier paarden, een fjordenruin van 9 jaar, een haflingerruin van 13 jaar, een kwpn-er van net 4 en daar ben ik nu druk mee aan de gang, die moet nog zadelmak gemaakt worden, en een fjordenhengsveulen van haast 4 maanden. Leuk om hier te lezen wat jullie doen, ik heb echt nog geen idee, mijn fjordenruin is een super braaf paard, daar kan ik gerust mee doorrijden, mijn haflinger besteed ik uit aan mijn bijrijdster, die heeft soms gekke streken en wat betreft mijn kwpn-er, tsja, die is nog zo onervaren, denk dat het onverstandig is om daar straks mee door te rijden, hij is behoorlijk sensibel, nou ja ik zie het nog wel allemaal, voorlopig nog geen probleem op dit moment
Iknwil me ook melden! Nog niet zwanger gaat maandag ronde 1 in! Ben eigenaresse van een ruin van 3, al 2,5 jaar in mijn bezit! Super leuke pony erg braaf! Groetjes!
Hoi mag ik me ook melden? Ik heb geen eigen paard maar rij 1x per week op de manege en daarnaast heb ik een verzorgpony waar ik mee men. Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje.
Nog n paardengek! Tijdens zwangerschap al met 3mnd gestopt ivm bekkenklachten maar gelukkig kon ik nog wel mee gaan mennen dat hield op toen ik met 6mnd harde buiken kreeg en meer rust moest houden Na de geboorte van mn dochtertje heel lang geen zin gehad tgv postnatale depressie, ik mistte t niet eens wat iedereen ook erg raar vond. Inmiddels is t rijden wat minder maar gaan we vaak mennen. Het paard wat ik rij (friesxkwpn) is inmiddels ook beleerd en andere paard (murgese) was dat al. (Ze zijn beide van n vriendin van me) Dus nu rijden we met n super mooi tweespan! Mennen vind ik nu veel leuker, ik ken dan veel minder angst, wat ik op t paard wel heb....
Nog een paarden gek meld zich aan! Vorig jaar helaas mijn draver moeten verkopen, 1 van de moeilijkste keuzes die ik heb moeten maken, maar wel een geweldig thuis voor hem gevonden waardoor ik nooit heb getwijfeld of hij wel goed zou zitten daar.. dat is een onwijs fijn gevoel en contact is er nog tussen de nieuwe baasjes en mij Rijd hier en daar paarden bij en heb sinds kort een vast verzorgpaardje , Word er weer erg blij van