Hoi Ik ben na mijn ma niet meer ongesteld geweest dus heb sinds donderdag een provera kuur. Ze zag toen op de echo wel een eitje maar heeft niks gezegd van hoe groot die is en wanneer die springt en of we die nog kunnen " pakken" Nu voel ik aan mijn baarmoeder mond en slijm dat ik bijna mijn ei heb...ovutest zegt ook genoeg, is donker! Maar wat moet ik nu? Wat als dit eitje bevrucht word, is dat dan schadelijk door die provera kuur? Heb ik meer kans op mk? Kan ik wel een eisprong hebben of komt dat door de provera die streep? Ik denk dat die morgen of overmorgen springt, moet ik dan uitgaan van de provera met de bloeding of over 14 dagen? Stop zaterdag met de kuur of moet kan ik dit ei pakken en met de kuur stoppen? Pfff weet t f niet meer, sorry voor de wartaal
Hoi, Dit kan je beter aan de husarts vragen.Ik werk niet met medicatie en kan je niet goed vertellen wat eventuele invloed kan hebben. Wat ik heb gevonden is dat het niet icm de zwangerschap gebruikt mag worden ivm invloed op de ongeboren vrucht. Je moet dus niet zwanger worden tijdens het gebruik van de medicatie. Groeten Evelien
Dank je wel. Had voor de zekerheid ook de gyn gebeld vandaag en zij zei ook dat ik deze ronde moet laten schieten.