Paardenmelk tegen eczeem?

Discussie in 'Verzorging' gestart door loncocacola, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Op google ging ik zoeken over producten tegen eczeem voor mijn baby van 4 maanden. En daar kwam ik tegen dat paardenmelk een goed product hiervoor zou kunnen zijn. Heeft iemand ervaring met paardenmelk en helpt het echt?

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

paardenmelk schijnt wel te helpen.
    mijn vader gebruikte het voor zijn trombose been en had er redelijk baat bij voor geruime tijd.
    Het is alleen ENORM VIES!

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Als je kindje allergisch/gevoelig is voor koemelk, en daar eczeem van krijgt, dan kun je paardemelk geven, dat is wat minder allergeen. Maar met 4 maanden lijkt me niet dat je dat al kunt geven. Dan zit je eerder met hypoallergene poedermelk ofzo.

Mijn moeder heeft het ook geprobeerd tegen haar eczeem, maar daar hielp het niet. Simpelweg omdat het bij haar niet door de koemelk komt..

4. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar wel vaker gehoord. Kan je het ook niet op de huid smeren? Zelf heb ik vroeger wel wei van de koe gebruikt en dat op mijn huid gedept. Het ruikt heel zuur, maar werkte hier wel goed.

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Geef je BV? of ken je iemand in je omgeving die dit geeft? Als je dit een beetje in het badje doet helpt dit namelijk waanzinnig goed!

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Mijn schoonzus gaf paardenmelk aan haar zoontje, ik kan wel eens vragen vanaf welke leeftijd ze dit gaf als je dat wilt?
    Mijn neefje deed het er erg goed op iedergeval!

groetjes Ilse

7. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Echt waar joh?? Is dat geen broodje aap?

Deel Deze Pagina