schoentjes aantrekken, pfff!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Steel, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel

Steel Actief lid

2 feb 2008
    125
    0
    0
    Hallo,

Onze uk is nu bijna 1 jaar. Schoentjes genoeg, maar hoe krijg je die dingen in godsnaam aan? Dat gaat echt heel moeilijk of niet....
    Hebben jullie daar een oplossing voor?

groetjes,

Amber

2. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Ik zet hem vaak met zijn rug tegen mijn buik aan zeg maar, kan hij meekijken, vind ie leuk! Zoontje is ook al 1 jaar.

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ja heb er af en toe moeite mee. Mijn zoon helpt inm. mama met de schoentjes aantrekken. (denkt vast dat lukt mama niet ik help haar even haha) Ik heb veterschoentjes, haal de veters goed los en dan gaat het goed.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb het probleem met laarsjes.
    Mijn dochter krult altijd haar tenen op.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik doe het met een draaiende beweging zeg maar, dan glijdt de voet er zo in.

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    iik doe het ook met een draaiende beweging. Ik heb nu trouwens veterschoenen maar wel met een rits aan de zijkant. Met laarsjes en ook met sommige schoentjes, laat ik mijn zoontje staan en doe dan het schoentje aan, meestal zetten ze dan het voetje plat en glijdt het zo in het schoentje.

7. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Idd laten staan; uit reflex zetten ze de voetjes dan plat en krommen de tenen niet meer....

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Oh mooi, want ik heb hier een geitenbreier die haar teentjes kromt en ook nog eens brede voetjes met een relatief hoge wreef heeft. Zo irritant joh die schoentjes hahaha!

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Gewoon heel ver de schoen openmaken en eventueel iets op de wreef drukken want dan houden ze het voetje ook plat. Helpt niet tegen tenenkrommen.

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik doe de schoentjes altijd zo ver mogelijk aan en dan laat ik haar staan en dan schiet ze er zo in want dan moet ze haar teentjes wel recht maken :D maar het is een hele lange tijd echt een ramp geweest om schoenen aan te trekken en als ze n "buitje" heeft dan is het nog steeds n ramp

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Het is idd een ramp met sommige schoenen! Laarsjes zijn vreselijk! Nu ze kan lopen lukken sommige laarzen wel :p

Deel Deze Pagina