Dag allemaal, Ik heb iets "geks" namelijk het volgende: 24-6 mijn menstruatie gehad, netjes op dag 28 van mijn cyclus en 5 dagen zoals altijd. Enige verschil was geen krampen.. dag voor NOD getest en negatief. 30-6 voelde ik mij zwanger, krampen in onderbuik én gevoelige borsten. Om zwangerschap uit te sluiten getest midden op de dag en licht positief. Enkele uren niet gedronken en CB met indicator gedaan, daar kwam 1-2 weken uit! Helemaal in shock, want 2 en half jaar bezig voor nr2 en iui traject doorlopen zonder resultaat. Ivf wilden we niet, dus de natuur zijn gang laten gaan. (Man is verminderd vruchtbaar) Nu gisteren met action getest en negatief, CB ook niet zwanger, wederom met middag urine. Vanmorgen nog de laatste action test en die is licht, maar duidelijk positief. Wat denken jullie? Ik denk zelf dat er iets gaande was, maar vroeg mis gegaan en daarom menstruatie en positieve test nadien maar twijfel hieraan.. Groetjes
Heyy wat ingewikkeld en spannend, Wat ik zou doen is elke ochtend gaan testen en kijken of hij oploopt. Het zou kunnen dat het heel vroeg is misgegaan maar je kan ook innestelingsbloedingen hebben en sommige mensen zijn gewoon ongesteld als ze zwanger zijn. Hoop voor je dat het echt positief blijft! Succes en laat het ons weten.
Hmm, ik zou denken dat er op één of andere manier wel íets gaande was, maar het klinkt niet als een gezonde zwangerschap..