wie heeft een handige tip om de haarverf van de huid af te krijgen? ik had t al direct moeten doen maar dacht, ach doe ik straks wel, maar nu krijg ik t er niet meer af!
sigaretten as scrub creme en vaak de volgende ochtend is het ook weg! aceton wil ook wel eens helpen succes
jup... tips hierboven zijn goed.. ju kunt ook een beetje bleek gebruiken...goed boenen.. heb je wel een rode vlek.. maar dat trekt vanzelf weer weg...
volgende keer van de plastieke chirurgenhandschoentjes gebruiken, werkt veel prettiger dan die plastieke handschoenen die er bij geleverd worden. en ik heb altijd een paar stukjes keukenrol klaarliggen zodat ik de verf meteen van m'n oren ed. kan wegvegen.
op het moment dat je het gaat uitspoelen het haar en de randjes een beetje nat maken dan de verf over de huid wrijven zo krijg je het er ook vanaf
je oren moet je echt op letten of er geen verf in komt (anders loop je zo voor joker) vriendin kwam een keer van de kapper af en in haar oor zat verf. blunder van de kapper