Te vroeg met Utrogan begonnen??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Quaaque, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quaaque

Quaaque Nieuw lid

14 nov 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ben nieuw op de site en hoop hier ervaringen met jullie uit te wisselen. Wij zijn al zo'n 1,5 jaar bezig en ik ben pas begonnen met Utrogan. Nu moet ik hiermee beginnen 1 dag na eisprong en dacht het weekend een positieve test te hebben, al was hij minder donker dan normaal. Wij dachten dat we maar moesten gaan knussen in afwachting dat eventueel de ovu test toch nog donkerder zou worden in de hoop iig niet te laat te zijn.
    Tot mijn verbasing was de volgende dag de ovutest totaal negatief (heb ik nooit zo snel), dus dacht in de avond nogmaals te testen en weer negatief.

Om deze reden de ochtend daarna met ustrogan begonnen, maar (weet niet waarom) dacht... Ach laat ik nog 1 x een testje doen. Nu weer echt postitief???? Komt dat door de Ustrogan of iets anders? Heeft uemand hier ervaring mee? Durf nu ook niet te stoppen met Ustrogan en vind het stom om morgen direct de dokter te bellen :(

Wordt echt gek van dit alles... Dan te bedenken dat jullie nog meer middelen krijgen :(

Groetjes Quaaque

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb hier geen ervaring mee. Ik zou gewoon de dokter bellen! Daar zijn ze voor hoor! Succes!

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Als je je ovulatie middels testen in de gaten houdt adviseren vrijwel alle ziekenhuizen volgens mij om pas 3 dagen na de eisprong te beginnen met utrogestan. Juist om dit te voorkomen. Maar daar heb je nu natuurlijk niet zoveel aan. Om je vraag te beantwoorden, Utrogestan kan geen positieve ovulatietest veroorzaken, máár kan helaas wel een eisprong tegenhouden ook als je een positieve ovulatie test hebt. Daarom is het zo belangrijk om er niet te vroeg mee te beginnen en pas als je echt zeker weet dat je al een eisprong hebt gehad. Ik zou het ziekenhuis bellen voor advies!

Deel Deze Pagina