Paardrijden en zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ikzelf, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wij zijn al een aantal jaren aan het proberen om zwanger te worden. We zitten nu ruim een jaar in de mediche molen.
    Nu vraag ik mij eigenlijk af of paardrijden dan "kwaad" kan voor bv een innesteling.
    Mijn moeder heeft heel sterk het gevoel dat ik nu niet moet gaan paardrijden, juist omdat het bij ons dus al moeilijk gaat.
    Ze denkt dat het misschien kwaad kan voor de innesteling, dat het dan nog meer bemoeilijkt wordt.
    Op internet kan ik hier niks over vinden. Zijn er meiden die ook zwanger willen worden en paardrijden of kennen hier verhalen over.
    Wie weet of het "kwaad" kan?

Liefs ikzelf

2. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik ken genoeg meiden op stal die een kindje hebben en gewoon al jaren paardrijden. volgens mij kan dit geen kwaad

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik heb ook gewoon gereden in de periode van mn eisprong en innesteling.. niks geen problemen hoor..

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik rij 5 á 6 dgn in de week paard en denk niet dat dit kwaad kan hoor! Het moet toch in je lichaam gebeuren, en anders zou je helemaal niets meer kunnen doen.

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb in beide gevallen gewoon lekker doorgereden, kan me niet voorstellen dat het nadelig kan zijn!

6. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    hhmm nou dat klinkt wel posi allemaal:)
    Ik denk ook niet dat het kwaad kan wanneer je goed en wel zwanger bent maar miss dus wel cruciaal in de eerste 2 weken.
    Ook ik rij ongeveer 6 keer in de week en als je nou maar 1 keer in de week rijdt kun je wellicht een keertje overslaan maar dat kan ik niet eigenlijk;) Vandaar...

7. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nee maar volgens mij maakt het echt niet uit
    ik sta op een prive stal met meiden die allemaal eigen paard hebben en fanatiek rijden. en zoals ik al zei er zijn er genoeg met een kindje en die rijden ook zo goed als elke dag

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    er zijn natuurlijk zoveel sporten waarbij je flink in beweging bent en inspanning levert, en dat kan ook geen kwaad...
    ik kan me voorstellen dat je moeder het zegt hoor, toen ik vorige maand aan het sporten was vlak voor mn nod, was ik ook bang dat ik te fanatiek was en heb dus ook wat rustiger aan gedaan haha, maar het mocht niet baten.

9. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan het geen kwaad. Je mag tenslotte ook gewoon hardlopen tijdens een innesteling en dan schudt alles ook behoorlijk. Het zou echt zonde zijn als je paardrijden op moet geven op het moment dat je zwanger wilt worden.

Deel Deze Pagina