hai dames, in juni ga ik stoppen met de pil .. maar ik heb gehoord dat het soms erg lang kan duren voordat je ontpilt bent... weet iemand hier meer van? liefs xx
Tsja.... was hier maar 1 antwoord op... maar het ligt aan je eigen lichaam....sommige mensen zijn binnen 1 ronde zwanger... anderen hebben na een jaar nog geen eigen eisprong... en alles ertussen en erbuiten is mogelijk... Veel geluk in je nieuwe avontuur!!
Het kan inderdaad lang duren bij sommige. Of je kunt een heel onregelmatige cyclus krijgen waardoor je niet goed weet wanneer je ongesteld wordt. Je kunt je lichaam dan een beetje leren kennen door ovulatietesten of te temperaturen.. Dan weet je wanneer je eisprong is. En 11-17 dagen na je eisprong word je ongesteld (of liever niet). Mijn ontpillen uitte zich in heel veel last van buikkrampen. Dat was zeker de eerste 3 maanden zo. Ik had bijna de heel maand last van mijn buik. Dan merk je pas wat een rotzooi de pil is!
Hoi, Ik ga eind aug. stoppen met de pil en ik ben erg benieuwd hoe lang ik aan het ontpillen zal zijn. Wat ik al wel geleerd heb van de zwangerschapsfora, is dat er geen lijn in te ontdekken valt wanneer iemand zwanger wordt Zoals hierboven ook al genoemd. Ik laat het, zij het wat ongeduldig, gewoon op mij afkomen en zie wel wanneer het gebeurt Heel veel succes en (klus)plezier toegewenst! P.s.: ben je al begonnen met het slikken van foliumzuur?
het ontpillen is echt bij iedereen andrs de ene heeft er veel last van de andere niet er zijn dus heel veel antwoorden mogelijk heel veel succes met zwanger worden en natuurlijk veel klus plezier