Anders ongi dan anders, kan dit zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eef16, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef16

    Eef16 Bekend lid

    7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Hallo allemaal,

    helemaal nieuw ben ik hier en ik word helemaal gek van onzekerheid: zijn al 15mnd bezig nl. voor onze 1e en nu is mijn deze x anders dan anders:
    2dgn later en echt veeeeeel minder, nog geen eens tampon nodig, beetje rozige slijm met soms streepje donkerrood...
    CB-Test helpt me ook al niet verder, want zou een + moeten komen, maar ik zie alleen een heeeeel vaaag verticaal lijntje van de +...

    Kan iemand mij helpen :oops: : moet ik het als ongi zien of kan ik zwanger zijn?
     
  2. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Lastige vraag Eef. Het zou natuurlijk kunnen. Misschien is het innestelingsbloed of moet je ongi gewoon nog doorzetten. Ik zou als ik jou was een kruitvat of etostest kopen en daarmee nog eens met ochtendurine testen. Deze testen zijn wat gevoeliger dan de CB en hebben dus minder HCG nodig.
     
  3. Eef16

    Eef16 Bekend lid

    7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Maranka: Dank voor je supersnelle reactie!
    Ben al bij etos geweest en kon moeilijk kiezen, heb nu predictors gekozen, morgen moet ik dan nog maar eens testen met de ochtendurine dus...
    Tja, misschien moet ie nog doorzetten, maar ben normaal behoorlijk regelmatig...28 of 29 dgn...
    Misschien wil ik te graag, al zo vaak teleurgesteld....
     
  4. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Kan me hel goed voorstellen hoor dat je heel graag wilt. Dat wil iedereen hier op de site geloof ik wel.

    Predictor heeft geloof ik ook best wel veel HCG nodig. Misschien kun je dan beter nog een extra dagje wachten met testen. Ook al is dat waarschijnlijk veel gevraagd want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk duidelijkheid.
     
  5. Eef16

    Eef16 Bekend lid

    7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Ja je hebt wrschl wel gelijk, Maranka...
    hoe langer je wacht hoe meer kans op wel een duidelijk antwoord.
    Heb m'n temp ook al opgenomen en die is ook nog steeds hoog: 37.6! (normaal ben ik aan begin cyclus zo'n 36.9)

    Je hoort ook zoveel over welke merken testen de beste zijn, maar lijkt wel veel onenigheid over.

    Ik hoop dat ik kan wachten....zou ook zonde zijn va dure testjes...
     
  6. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Je temp klinkt in ieder geval goed.

    Heel veel succes met testen meid. Ik duim voor een positieve test!
     
  7. Eef16

    Eef16 Bekend lid

    7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Thanx voor het duimen!
    By the way, ik heb eens zitten verder kijken zo op dit forum, en dan zie ik foto's van testen van meiden. Die van mij is minstens zo vaag als sommige andere! En die noemt iedereen positief! Owww, ik MOET van mezelf tot minstens morgen wachten, maar wil het ZO graag weten!
     
  8. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey Eef16,

    Hier nog meer duimen die voor je draaien hoor!

    Ik hoop het voor je...maar zou ect ff wachten met testen...dan is er waarschijnlijk meer hormoon als je zwanger bent en is het duidelijker!

    Maar goed hihi weet niet of je t wachten vol kunt houden!

    Groetjes en succes,
    Mili
     
  9. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Haha, dan moet je even in Mili haar album kijken ter vergelijking. Zij had ook een vage test( vond ze zelf) en is echt wel zwanger!
     
  10. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    pffff spannend Eef, ga voor je duimen!
     
  11. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Eef mijn duimen draaien ook voor je
     
  12. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ooeeh spannend zeg.
    Zal heeeel hard voor je duimen.
    Predictor staat er wel om bekend dat deze zeer veel hormoon nodig heeft om positief te testen. Misschien kun je anders een gewone kruidvat test halen. Is veel gevoeliger als predictor.
     
  13. Eef16

    Eef16 Bekend lid

    7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    :cry: :cry: :cry:

    Vanmorgen absoluut zeker wakker geworden met ongi en bijpassende buikpijn....
    Het mocht alweer niet zo zijn...
    Nu gaan we officieel de 16e ronde in. En volgende wk voor de uitslagen van alle testen naar de Gyn terug.

    Weet iemand of ik nu vandaag als de 1e dag moet rekenen of toch de eerste beetjes bloed al als dag 1 zien? Maakt natuurlijk uit voor uitrekenen van mijn ei...

    We gaan ook lekker bijna op vakantie, even de zinnen verzetten en relaxen wie weet helpt dat ook. Maar dat wordt dus niet tempen of ovu-testen, geen zin in!

    Anyway dank voor al jullie lieve berichtjes en duimendraaien!
    Eef
     
  14. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hoi Eef16

    jammer joh dat je weer ongesteld ben geworden :cry: weer op naar de volgende ronde. Succes ermee!

    Volgens mij moet je de dag dat je ongesteldheid goed doorzet en dus helderrood is als 1e dag van je menstruatie rekenen
     
  15. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) klopt...ik zal vandaag ff test voor MvM in mn album zetten hihi dies heel duidelijk ;) ;)
     

Deel Deze Pagina