Zeurend gevoel in m'n onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wishing, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Omdat ik even bij niemand terecht kan wil ik hier even m'n "ei" kwijt...

Volgens mijn banner zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben...dit weet ik niet zeker omdat ik nog niet ondersteld ben geworden na het stoppen van de pil.
    Ik heb nu sinds een uurtje een zeurend gevoel in m'n onderbuik(echt pijn kan het niet noemen. Het rare is dat het afwisseld...net had ik het meer in mijn rechter lies en nu weer meer links...vriendlief is nu een weekendje weg...gister en dagen daarvoor wel fijn geklust...

Kan het dan echt kloppen dat ik nu mijn eisprong heb?

2. nelleke0

nelleke0 Niet meer actief

Het kan wel maar het hoeft niet.
    Ik dacht dat ik hem ook voelde maar deze maand blijkt dat ik het een week voor mijn ei voel.
    Ik had pas op dag 21 mijn ei.
    Het kan ook ontpillen zijn aangezien je pas gestopt ben.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had ook pijn aan mijn lieze en moest ook gaan zitten zo een raar gevoel!
    Bleek dus wel mijn ei,want 14dg later teste ik positief!
    Ook in mijn 2de ronde dus dacht eerst ook "ontpillen"

Als het je ei is en je hebt gisteren nog gevreeën dan heb je iniedergeval kans zwanger te raken deze maand!
    Zaadjes kunnen wel 5dg in leven blijven!
    Succes!!!

4. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Het zou fijn zijn als het zo is maar ik ga nergens vanuit hihi.
    Het is gewoon lastig want ik heb het idee dat je je lichaam opnieuw leert kennen als je stopt met de pil... Gek hoor wat zo'n pil kan doen!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had NA de pijn ook last van roze witvloed!
    Gelukkig las ik dat dat kon voorkomen bij een eisprong.
    Heb verder geen draderig slijm gehad.

6. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dit klinkt een beetje raar maar ik heb wel t gevoel alsof er iets uit wil komen :S niet zoals ik me voel bij een ongi.
    Ik las idd net ook dat licht bloedverlies een innesteling kan zijn.

7. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Wishing! Ben heel benieuwd!
    Ik heb ook steeds een heel rommelig gevoel in mn buik, maar misschien let ik nu gewoon meer op dingen die met mijn lichaam gebeuren.

8. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga nergens vanuit hihih.
    Ik heb dat ook hoor dat ik steeds meer op de dingen die met mijn lichaam gebeuren. Soms wel vervelend..heb de laatste dagen steeds een zeurend gevoel gehad..gelukkig niet de hele dag door.

9. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, het is best vervelend, omdat je zo graag wil dat het zwangerschapssymptomen zijn. Bij mij is het rommelige gevoel in mn buik alweer verdwenen en heb verder geen gekke dingen. Heb jij verder (buiten het gerommel in je buik om) nog symptomen, Wishing?

10. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb naar mijn idee sneller hoofdpijn en voelde me de afgelopen 2 dagen misselijk, niet de hele dag door maar vlagen.
    Mijn bui kan ook opeens omslaan die vind ik het vervelendste. Dit kan natuurlijk ook allemaal ontpillen zijn..
    Ik probeer niet bij elk klein dingetje te denken ohh zou het? Ik zie het wel als ik ongi moet worden haha...wachten duurt zo lang!

Heb jij ergens last van?

11. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk hoor, want dat gewacht duurt inderdaad lang. Toen ik de pil slikte, vond ik de tijd zo snel gaan, leek het wel alsof ik nog maar net ongesteld was geweest. Nu lijkt het een eeuwigheid te duren voor het moment is dat ik weer ongesteld moet worden. Hoop natuurlijk dat ik niet ongesteld zal worden...
    Maar ik heb verder geen zwangerschapssymptomen, dus ik denk niet dat ik het al zl zijn. Ik probeer er toch maar niet al teveel over na te denken, al valt dat niet mee.

12. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je zo goed hihi. Ik dacht toevallig vanmorgen nog, over 2 weken moet ik pas ongi worden...terwijl ik eerst dacht nee niet dan al! Haha
    Ik verwacht ook niet dat het bij mij zwangerschapssymptomen zijn...eerder ontpillen.

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Balen al dat afwachten he? Ik heb de eerste maand dat ik stopte met de pil alle ontpillings- en zwangerschapskwaaltjes gehad die je maar kunt bedenken......Gelukkig werd ik redelijk op tijd (dag 34) ongesteld. Nu zijn de meeste van die kwaaltjes weg ,maar ik heb nog altijd geen idee wanneer ik mijn ei heb (gehad?) en wanneer ik ongesteld ga worden. Dus maar weer afwachten.......

14. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja het is verschrikkelijk! Ik hoop ook echt dat ik of op tijd ongi wordt of natuurlijk zwanger ben haha.

Ik ben die kwaaltjes wel zat hoor...misselijk, duizelig, hoofdpijn, buikpijn en vooral die stemmingswisselingen *zucht* maar we hebben het ervoor over :D Ik wil ook niet te snel en te vaak aan de paracetamol zitten...

15. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat frustrerend dat jullie zoveel kwaaltjes hebben, die op zwangerschapssymptomen lijken! Ik heb echt, behalve dan af en toe dat gerommel in mn buik echt helemaal geen kwaaltjes. Ja, wel erg moe vandaag, maar dat kan natuurlijk ook gewoon door te weinig slaap zijn. Geen symptomen is overigens ook wel een beetje frustrerend. Ik wacht maar gewoon mijn ongesteldheid af. Ik ga er vanuit dat die gewoon komt, probeer niet te hoge verwachtingen te hebben. Maar het valt niet mee.

16. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik doe precies hetzelfde Romper..ik verwacht helemaal niets..kan het ook niet tegenvallen haha.
    Denk dat het de beste manier is..

Deel Deze Pagina