He Jopa, ik heb inderdaad ook een tijdje meegemend als groom met 2 shetjes voor de kar, maar daar ben ik mee gestopt met groomen, want het klikte niet zo geweldig met diegene die de koetsier was... Nu mag ik van de zomer mee met het meisje die ons lesgeeft, zij ment ook met 2 van haar fjorden... en dat is een stuk ontspannener.. Mennen zou voor jou inderdaad wel een goede optie zijn! Dat zou wel een heel mooi koppel zijn, twee friezen voor de wagen denk ik!! En paardengek; ik vind het rijden heerlijk, had ik echt nooit verwacht. Mijn zusje was paardengek, heeft op een gegeven moment een paardrijles cadeau gekregen en toen ben ik meegegaan voor haar, want dan hoefde ze niet alleen... Maar ik vond het zo leuk, dat ik ook gebleven ben. Nu rijd ik daar ongeveer 3 jaar, dus nog niet zo lang. En ja, op de veluwe hebben we idd ook al een paar keer een buitenrit gemaakt, heerlijk! Ook in Brabant in de Loonse en Drunense duinen hebben we al een paar keer lekker gereden. Voorlopig ga ik echter alleen nog op de fjorden op les rijden, want ik weet dat die heel braaf zijn...