midden mei voor het laast ongesteld geweest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prissy, 20 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    hallo ik ben prissy 18 jaar.

ik ben nu al een erg lange tijd overtijd.
    ik heb mn menstruatie altijd op tijd en het is nog nooit weg gebeleven.
    ik heb 20mei voor het laast gebloed van mn menstruatie en het is nu 19juni en ik ben nog niet ongesteld.

ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan en die waren allebei negatief.
    dus ik heb geen testen meer gehaald ( de testen heb ik een week geleden gedaan)

tot nu toe voel ik me misselijk kokhalzen moe krampjes in mn buik.
    iedere ochtend wordt ik wakker met misselijkheid.
    In de nacht voel ik iets zwaars op een kant van mn buik want mij in de ochtend klopping in mn buik geeft en misselijkeid. nu voel ik al 2 dagen heel hard geklop in mn buik dan is het weer weg en dan komt het weer maar ik heb dat vooral als ik geslapen heb in de nacht dan voel ik in de ochtend harde schoppen en ook overdag.
    en ik ben onwijs moe.
    mn buik is opgezet en heel erg hard ik dacht dat ik me dat verbeelde maar me vriend zei dat uit ze eigen van je krijgt een ronde buik.
    mn borsten zijn ineens wat groter dan normaal.

ik heb ook gehoord dat de zwangerschapstest negatief aangeeft omdat je hormoonen zeg maar niet daar in zitten
    maar met een bloedtest bij de dokter misshien weer wel dat het in je bloed zit.
    alleen heb ik me nog niet laten prikken.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen dat zal ik heel erg fijn vinden.
    groetjes

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik zou als ik jou was maar ff langs de huisarts gaan dan ,wie weet ben je wel zwanger

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    als ik jou was zou ik nu nog maar eens een test doen ....die zal nu meer duidelijkheid bieden ..gebruikte je voorbehoedsmiddelen ?

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    en juist omdat je zegt je bent heel lang over tijd....(met een cyclus van 28 dagen zou je nu pas 2 dagen over tijd zijn) ....en dan kan het dat je test een week terug nog negatief was

5. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    bedankt voor je reactie.
    ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen.
    want ik had al 2 testen gedaan maar die waren allebei negatief maar ik heb te vroeg getest denk ik. ik vindt zo raar et voelt net als schoppen aan in mn buikje. maar me buik is nog niet zo groot om te kunnen schoppen denk ik. maar bij iedereen is het anders toch kwa buikje? ik ben van me zelf heel slank. maar me buikje begint aardig op te zetten.

6. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    hoi, ik gebruikte alleen de pil maar daar ben ik mee gestopt maar toen ik was gestopt met de pil werd ik ook gewoon ongesteld. dus ik vindt het zo vreemd. vooral die kloppingen het voelt echt als schoppen aan harde schoppen in mn zij zeg maar heel erg vreemd

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Hai ik heb hetzelfde hoor.
    Heb ook altijd een hele regelmatige cyclus gehad, maar zit vandaag al op dag 42. Ook ik ben misselijk. heb rechtsonderin mijn buik krampjes, soms steken in mijn hoofd en borst, maar ook ik test negatief.

Denk dat het ontpillen is. kan maanden duren voordat je cyclus weer normaal is. wacht anders rustig nog een weekje af.

8. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    ja maar ik heb mn menstruatie altijd op tijd zelfs toen ik stopte met de pil het is bij mij nooit zo lang weg gebeleven.
    en ik ben heel erg slank maar ik heb nu echt een buikje. waarvan ik dacht dat ik het me verbeelde. tot andere mensen zeiden van ben je zwanger? maar ik wacht rustig af. het moet maar.

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Als je zwanger bent, is het nog zo mini. Ik ben ook slank en ik had ook een hele opgezette buik gehad, dat is nu een beetje weg getrokkken. Maar als het je gerust stelt kan je beter even naar de ha gaan. Wil je wel in verwachting raken???

10. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    hup je dokter bellen en een bloed testje doen .

11. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    oke, tja ik weet het niet ik wacht wel af tot zatedag dan doe ik wel weer een test want ik heb ook gehoord dat het niet alleen in je urine zit maar et kan ook zo zijn dat het in je bloed zit die hormonen.
    ik ben er niet mee bezig om zwanger te worden maar als het zo is ben ik wel trots

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Meid bel de dokter maar lekker.

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Als je nog niet zwanger wil worden waarom was je dan gestopt met de pil en heb je geen ander voorbehoedsmiddel gebruikt???

Als je je niet gerust voelt zou ik zeker even na de HA gaan, die kan je vast meer vertellen.

Liefs meliske

14. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    hai, ik ben gestopt omdat ik over moest naar een andere pil want deze was te laag voor me. maar ik die tijd dat ik moest stoppen had ik sex
    groetjes

15. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    in die tijd dat je sex had was dat midden in je cycles dan rond je eisprong?

16. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    heey hallo allemaal

ik heb een vraagje ,, wat voel je met een eisprong ?
    en een eisprong krijg je toch naar dat je vruchtbaar ben geweest ?

17. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    hey hallo ,,

ik moest gisteren me eisprong krijgen 6-07-2006
    ik heb vaak steekjes gevoelt in mn buik en voor dat ik ging slapen een hele harde steek vanaf de zijkant.
    vandaag 7-07-2006 vannochtend had ik weer zn hele harde kramp het duurde maar even maar het komt soms terug.
    Zijn dit tekens van een eisprong?

Ik had ook gelezen dat je na je eisprong veel slijm gaat verliezen klopt dat ?
    En hoeveel dagen daarna gebeurt dat dan?

groetjes Prissy

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Voor je eisprong heb je slijm dat echbaar is en volledig doorzichtig (als eiwit). Je klachten klinken naar een eisprong!

19. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    oke bedankt voor het reageren.
    ik ging vanmiddag boodschappjes doen en toen voelde ik krampjes net of er iets uit wou toen ik thuis kwam ging ik kijken of ik wel niet ongesteld was geworden of bloedde maar gelukkig was dat het niet. Het was eem hoop slijm best dikke slijm en een beetje doorzichtig klinkt misshien vies hoe ik het uitleg maar ik weet geen andere manier sorry
    groetjes

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    dan is je eisprong op komst meid!! Ik heb het ook een keer gehad dat er een dikke prop uitkwam en een goeie 2 weken later werd ik ongi.
    Aan de klus dus meid. Wie weet nog op tijd!!

Deel Deze Pagina