Vanochtend heb ik getest, 3 dagen voor mijn nod, was negatief. Over 3 dagen maar weer eens proberen. Ik voel me wel meer opgezet, vooral borsten en buik. Dit is voor mij ronde 1 na het stoppen met de pil. Herkennen andere meiden dit, en zo ja, wat zegt het precies? greetz, jingels[/b]
Een opgezet gevoel kan volgens mij ook te maken hebben met een aankomende menstruatie, maar goed kan ook net zo goed behoren bij een zwangerschap. Helaas zit er ben ik bang niks anders op dan over een dag of drieals je mentruatie nog nergens te bespeuren is opnieuw te testen. Heel veel succes!!!
Nieuwsgierigheid . Had hier een aantal reactie's gelezen over het testen voor nod. Normaal gesproken ben ik byzonder geduldig,maar vanochtend..... Ik wil te graag denk ik, is denk ik wel herkenbaar :-D
ja ik herken het ook wel ,teste in het begin ook wel is een keer eerder (is 2x gebeurd ofzo) en een dag later werd ik voor straf ongi dus ik doe het niet meer . ik wacht wel dat ik echt heel wat dagen over tijd ben
Heeeeel herkenbaar, ik heb elke maand voor mijn NOD getest, echt heel stom want het kost handen vol geld. Maar toch heb ik 5 dagen voor mijn NOD positief getest. Toch zou ik graag wat geduldiger zijn, maar ik kon er niets aan doen, het was alsof het moest, een soort verslaving ofzo, ik weet het niet maar het is in elk geval zonde van de centen!!!!!!!!!
Ik ben nog niet zover dat ik kan testen maar ik snap het wel. Ik kan niet wachten tot ik voor het eerst ongesteld wordt. Piglet
Ik ben ook van plan om 2 dagen voor mijn NOD te gaan testen....hoewel...als ik dezelfde cyclus heb als vorige maand...dan is dat precies op mijn NOD...
Ik kan morgen testen, heb digitale cb gekocht.... ( spannend...) Sonja heeft btw voor mij gependeld en ik zou zwanger zijn....( extra spannend) Ik heb geen ongi-krampen o.i.d. Ik wacht het maar af.
Hallo, Ik ben in februari bevallen van mijn zoontje Jesse. Mijn man en ik hadden eigenlijk al vroeg besloten om twee kinderen kort op elkaar te nemen, daarom ben ik opnieuw gestopt met de pil. Ik heb het idee dat ik nu alweer zwangerschapskwaaltjes vertoon, nl pijnlijke borsten, duizelig opgezette buik enzo. Alleen moet ik nu nog wachten of het echt zo is, het is nl te vroeg om al te testen!!!!! Kan nl pas vanaf vrijdag, zou het nu dan ook eigenlijk al kunnen??? Gr Susanne
Je kan het altijd proberen,maar kan ook zijn dat je hcg-gehalte nog te laag is.... Maar is je spaarpot goed gevuld dan zou ik zeggen, doe maar ( maar wees niet bang voor teleurstelling)
Helaas dames, ik kreeg vanochtend bezoek ( de ouderwetse menstruatiepijn was ook weer aanwezig na jarenlang pil gebruik) Ronde 1 is voorbij, op naar ronde 2. Ik heb mijn man al voorbereid ... Helaas had Sonja geen gelijk...Desalniettemin ga ik vol goede moed naar ronde 2.
Ja uiteraard. Zou ook te mooi zijn geweest ,stoppen met de pil en hup zwanger. Ben al heel blij met het feit dat mijn cyclus precies 28 dagen is. En dus redelijk goed mijn eisprong daarmee in de gaten kan houden. Ik heb Menno al geinstrueerd... hij is er helemaal klaar voor
Wat voor pendeluitslag had je dan? Juli? Want wie weet heb je je eitje straks nog wel in juli....Sonja's uitslagen geven volgens mij aan wanneer je zwanger raakt... Ik heb namelijk ook juli staan....en mocht ik op tijd ongi worden dan heb ik nog een kans op een eitje in juli... Alleen de datum van de test klopt dan niet meer maar ala...
Sonja typte letterlijk, volgens de pendel zou je nu zwanger zijn.... misschien ben ik ook wel zwanger geweest, wie zal het zeggen. Vind het wel moeilijk, ik geloof n.l. wel in pendelen.
Ik ook....en ze heeft al zo vaak gelijk dat ik er nerveus van word... Maar er zijn er ook die niet uit komen dus daar kan ik ook bij horen...we wachten het maar af... Bij mij zei ze *zwanger geraakt in juli* dus ja...dat zou nog mogelijk kunnen zijn als ik op tijd ongi word....wat ik niet hoop natuurlijk...