Zijn er meer die hier zoveel last van hebben? Ik heb het sinds ik zwanger ben en dan vooral met dit warme weer dan kun je er haast de klok op gelijk zetten. Ik herken het trouwens wel van mn eerste zwangerschap maar nu met het warme weer lijkt het wel erger te zijn. Kan echt de deur niet uit zonder zakdoekjes. Net ook weer ik lig gewoon een boekje te lezen en hoppa ik voel het alweer lopen. Ze zijn overigens wel snel over.
Ik heb hetzelf nog niet gehad maar wel vaker gehoord.Komt doordat je lichaam meer bloed rondpompt en als je dan net gevoelig bent in dat gebied dan zul je ook sneller een bloedneus hebben. Na de bevalling van de tweede had ik er trouwens wel last van maar niet tijdens de zwangerschap.
Ook erg last van gehad... ook in de nacht dat ik opeens iets over mijn wang voelde lopen! Gelukkig werd ik altijd op tijd wakker voor het mijn kussen raakte! Nu minder last van de bloedneuzen
Oke het komt dus vaker voor blijkbaar. Net weer eentje en helaas op mijn witte truitje pfff. 's Nachts gelukkig nog niet gehad *klopt het af*