Ja echt! De meest gehoorde opmerking na de melding dat ik zwanger ben, is...."nu moet je stoppen met paardrijden!" Ik wordt er al een beetje pissig van, ik kan dit zelf wel bepalen, ik stop toch ook niet met autorijden? Gelukkig heb ik een hele begrijpende vriend, die erop vertrouwd dat ik het zelf goed kan aanvoelen.
hallo allemaal ik denk dat rijden geen kwaad kan . ik heb zelf 3 tinkers en een daar van is 4 jaar en staat op manege groenewoude in woudenberg . ik ben nu 11 weken en 6 dagen zwanger de gene die mijn les geeft tevens de manege eigenaares die heeft zelf door gereden tot 6 maanden en heeft twee gezonde kinderen . ik was zelf zwanger maar mijn kindje is dood geboren met 23 weken . die zwangerschap heb ik niet gereden .van wegen misselijkheid enz nu voel ik me helemaal goed . en ik rijd nu ook gewoon en ben ook van plan om dit teblijven doen zolang ik me goed voel . groetjes liesbeth .
Ik heb zelf ook een paard, ik heb de eerste 3 maanden niet kunnen rijden omdat ik zelf erg ziek was... Nu ben ik 16 weken zwanger en ben ik langszaam het paardrijden weer gaan opbouwen. in juli heb ik gewoon nog wedstrijd en doe ik gewoon met 2 proefjes mee. Daarna ga ik me denk ik beperken tot wat buiten rijden en laat ik het werken aan iemand anders over.