hallo, 3maanden geleden een missed abortion gehad, nu terug zwanger. Is er een grotere kans op eennieuwe of net niet? x
Volgens mij is je kans nu niet groter of kleiner. Hoop voor je dat het goed gaat! Misschien kun je via je vk of je gyn een vroege echo krijgen, dan weet je het zeker! Zo rond de 6/7 weken zou je volgens mij een hartje moeten kunnen zien! Groetjes Rosa
Hoi, Mij is verteld dat je pas na 3 miskramen meer kans hebt dat het vaker gebeurd. Normaal is geloof ik 1 op de 10 zwangerschappen. Groetjes Jessica
Ik heb vorig jaar in mei een ma gehad en 3 maanden nadien was ik weer zwanger. Het gebeurt vaak dat het eens fout gaat maar dat wil niet zeggen dat de volgende keer ook mis gaat! Bij mij gaat alles tot nu toe prima met de baby! Uiteraard ben je de eerste maanden erg onzeker maar probeer er toch wat van te genieten want vaak komt het wel goed! Geniet ervan meid en gefeliciteerd!
Hoi meid, Volgens mij is de kans op mk inderdaad niet groter of kleiner. Hoop dat het deze keer goed gaat. Probeer er maar lekker van te genieten. groetjes vruchtje
fijn dat jullie zo positief zijn! Ik geniet er nu wel van, vorige keer had ik zo'n voorgevoel, was zo gefixeerd op at mis gaan dat het al geen verassing meer was toen het ook echt mis ging. Ik heb nu ook positief getest een week voor mijn NOD, het streepje was feller dan toen ik vorige keer (3maanden geleden) 8weken zwanger was. Na de paasvakantie ga ik naar de vk, danben ik 8weken en zou ik toch al iets meer weten. Nu eet ik meer, continu honger anders word ik misselijk. Heb ook zo geen buikpijn meer, toen werd ik eht snachts wakker van de pijn. hopelijk gaat het jullie allemaal goed! liefs, ilse