hallo zaterdag zijn wij 1 jaar getrouwd, natuurlijk wil ik iets leuks doen of kopen voor mijn man alleen heb geen idee wat haha wie o wie kan mij helpen?
Toen wij 1 jaar getrouwd waren zijn we naar de musical The Lion King geweest en hebben aansluitend een nachtje in Scheveningen geslapen. Was erg leuk! Inmiddels zijn we alweer 8 jaar getrouwd. Dus een nachtje of weekendje weg misschien? Of anders gewoon ergens lekker uit eten? Ik krijg altijd wel een bos bloemen, maar verder kopen we niks voor elkaar. Maar we gaan wel altijd iets leuks doen op onze trouwdag. Alvast gefeliciteerd!
Musical of theater en etentje is een leuk idee. Dagje sauna, met het zeikerige weer in NL is dat ook wel lekker. Wij vliegen op onze 1e huwelijksdag terug naar Nederland van ons Amerikaanse avontuur. Dus de "huwelijksnacht" slapen we in het vliegtuig!
Gezellig weekendje uit boeken, concert, picknick in een park bij mooi weer. Tja, weet niet waar jullie van houden dus is het een beetje moeilijk om iets te verzinnen naast de geijkte standaard dingen
wij stellen het even uit. Waren 16 juli 1 jaar getrouwd, maar aangezien ik hoogzwanger ben zat een leuk uitje er even niet in. Dus dat komt hier nog. Denk dat we dan lekker gaan eten en naar de film ofzo.