ik vind het vergrijsd blauw zeg maar.....en aangezien blauw ook in paars zit is het logisch dat je er wat van in terug kan zien, het is maar net hoe je de kleur bekijkt. Ik vind het dus meer grijsblauw en prima kunnen voor een jongenskamer!
Ik vind het wel een mooie kleur hoor,meer blauw dan paars,wat je ook kan doen is er iets echt blauws en echt paars naast houden en dan kijken waar de kleur meer naar neigt. maar paars kan toch wel voor een jongenskamer? het is de lievelingskleur van ons zoontje. (al is zijn kamer groen/mosgroen) succes i.i.g!
ik vind het meer grijs/blauw, en zie er totaal geen paars in. de kleur zou de dus best bij een jongenskamer kunnen.
Ik vind 'm paars, en zou het echt niet gebruiken voor een jongenskamer.. Dan zou ik toch voor een duidelijke blauw gaan!
Ik vind het overduidelijk blauw. Heel leuk voor een jongenskamer. Mannen zijn gewoon kleurenblind. (Serieus, veel mannen zijn écht kleurenblind. Veel meer dan vrouwen...) Ik vroeg het mijn man. Hij zei: het is licht antraciet Toen zei ik: Ik zal het makkelijker maken... Is het paars of blauw? Hij zei: Het is géén paars. Het is blauw.
hahaha leuke reacties! Ik heb even lekker gelachen . Mijn man vindt de kleur wel mooi, maar te meisjesachtig. Dus als ik nu zeg dat 95% van de vrouwen het een prima kleur voor een jongenskamer vindt, maakt dat de keuze misschien wat makkelijker. Bedankt meiden!